maandag 29 november 2010

Shoplog: 22-11-2010/24-11-2010/26-11-2010/27-11-2010

Ja. Ik heb alweer geshopt! Omg. Echt erg. Maar heel veel heeft mammie ook betaalt, dusja!
Maar ik wil jullie de dingen laten zien die ik heb gekocht of gekregen heb! Het zit trouwens allemaal door elkaar heen, sorry!


Dit is alles. Waajoooh!

Oke, dit is dus alles. Best veel als je het zo bekijkt. Maar mama heeft ook wat betaalt, en ik heb wat gekregen, en het was allemaal heel goedkoop. Dus het geeft niks!
Bij alle beautyproducten is het de normale prijs. Dus niet de korting berekent etc.!

Hema plakaatverf -
voor mijn surprise.
€5.00 (actie 2 voor 5 euro)
Mama betaalt.


Kruidvat Nail Polish Remover - 
€1.30
Mama betaalt.


Herome Prinsessenset -
Ik vond het gewoon zo schattig!
 €2.99


Catrice Nail Polish -
Princess for a Day (had ik al, maar mijne was echt helemaal vies geworden)
Sold out Forever (ik moest hem gewoon, bij ons is -ie gewoon nooit Sold out!) en
Absolutely Chinchilly (gewoon een gave kleur!)
€2.49 per stuk


Essence Metallics nagellak en magneet -
Omdat ik het effect toch wel gaaf vond en ik het gewoon wou hebben!
€1.49 en €1.99
Catrice Topcoat Matt
Ik heb wel een matte topcoat, maar die is niet meer zo fijn, vandaar dus deze!
€1.99


Essence Surfer Babe LE blush -
Ik zag hem in een actie bak, en ik moest hem gewoon hebben.
Hij is zo mooi knalroze!
€1.00


Essie nagellak -
Hot Choco (A Winter's Tale collectie)
€13.00
Gekregen van PR Bureau.

Liefs, Esmay

6 candy's:

Judith zei

Leuke aankopen!
Die lakjes van Catrice moet ik ook hebben,
al ben ik pas nog gaan shoppen en had ik weer teveel uitgegeven.

Anoniem zei

Echte hele leuke dingen.
Vooral die prinsessen set. Ik wil die ook.
Liefs, xxx

Rosa zei

Hele leuke dingetjes!
x

Juudith zei

Leuke dingetjes heb je geshopt!!

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Gave nagellak.. en lief dat je moeder zoveel betaalt, haha :P

Teddy zei

Mooie spulletjes heb je gekocht!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC