vrijdag 12 november 2010

Inspiration: Ringen

Ál mijn inspiratiefoto's haal ik altijd van We Heart It. Het is gewoon zo'n fijne site, met allemaal mooie plaatjes. En ik kan hier echt wel uren op kijken. Eens in de tijd laat ik mijn Inspiration:... zien! Dit keer: Ringen!


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

En dat waren ze alweer. Ik vind ze allemaal erg leuk, en met een 'funny touch' eraan!
Ja, je kunt wel zeggen dat ik opeens ring-verslaafd ben, hihi :$!

Liefs, Esmay

8 candy's:

Lisa zei

Leuke ringen ! :) Vooral degene met het leopard print :)

Angélique zei

Lovely!

Judith zei

Wauw, supermooie foto's!
1,2 & 12 (die zilvere bloem) zijn mijn favorieten :D

Anoniem zei

Ik ben gek op ringen. Ik betrap mijzelf er ook op dat ik de laatste tijd veel sieraden koop. Hihi.
Er zitten leuke tussen.
Liefs, xxxxx

Rosa zei

ringen vind ik de laatste tijd erg leuk! moet nog een paar leuke kopen want ik heb er amper wat! gelukkig krijg ik voor mijn verjaardag een Buddha to Buddha, maar mooie foto's!
x

Josephine zei

we heart it thaaa best! <3

Elisa zei

Leuke ringen!

Myrthe zei

Mooie ringen! (: Ik haal miijn plaatjes ook altijd weg van We heart it, echt een hele mooie site!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC