dinsdag 9 november 2010

Beauty: Pupa Perfect Match "Euphoria Red" Kit

Vandaag een review over een leuk setje van Pupa! Pupa is een heel leuk en mooi merk, en kwalitatief ook erg goed!  Ben je al een beetje nieuwschierig naar dit setje?


Image and video hosting by TinyPic

Zo ziet het setje eruit. Ik vind dat-ie echt heel erg lijkt op het MAC Holiday setje, van vorig jaar! Ik vind het erg mooi, en professioneel. Maar erg origineel dat dan weer nét niet! Maar het ziet er kwalitatief wel goed uit!


Image and video hosting by TinyPic

Dit zijn de twee producten die in het tasje zitten. Een lipstick in een mooi doosje, en een nagellakje. Ze zijn allebei rood, want ik heb natuurlijk de "Euphoria Red" kit. Als je de andere kleurtjes hebt, heb je natuurlijk andere kleurtjes! Wel steeds dezelfde soort lipstick en nagellakje. Laten we nou maar 's kijken hoe goed ze zijn dan!


Image and video hosting by TinyPic

De lipstick zit in een mooie zilveren huls, met Pupa in het rood erin gegrafeerd. Erg mooi! Ik heb al vaker gezegt: Rood en zilver zijn echt dé kleurtjes van Pupa. In de normale collectie dan. Want in de welbekenden Limited Editions hebben hun ook vaak een andere verpakking. Ik vind het echt mooi ogen, heel luxieus.

Image and video hosting by TinyPic

De kleur vind ik ook echt geweldig! Ik had nooit een rode lipstick, maar wou hem wel heel graag. Vind dat zo chic: winged eyeliner, mascara en rode lipstick! Dat vind ik echt prachtig bij bijvoorbeeld een gala, of een chic etentje. Rode lipstick is áltijd goed, mits je hem goed combineert natuurlijk!

Image and video hosting by TinyPic

Rode lipstick is natuurlijk wel heel lastig op te doen. Echt álles zie je. Alle lijntjes moeten perfect zitten, en strak en, oh, dat is moeilijk! Zoals je ziet: Mij lukt het ook nog niet! Maar altijd blijven oefenen. De lipstick smeert heel fijn, en hij is ook heel longlasting. Bij de meeste longlasting lipsticks betekend dat ze heel droog zijn, maar dat is deze absoluut niet! Zeker een aanrader!

Image and video hosting by TinyPic

En dan dit nagellakje! Die ziet er ook heel erg mooi uit. Weer met zilveren dop, en rood Pupa teken. Echt prachtig! Wat wel jammer is is dat er maar 5 ml in zit. Dat is wel jammer voor mensen die altijd rood gebruiken. Ik gebruik dat echt nooit. Ik draag liever andere kleurtjes, ik vind rood heel kerstig altijd!

Image and video hosting by TinyPic
Helaas niet zo'n mooie swatch foto. Het licht was niet zo goed! WINTER!
Het lakje dekt al na 1 laagje, wat ik al behoorlijk goed vind! Droogt ook heel snel! Dat viel me echt op, al na een paar minuutjes was het al droog! Je moest dan natuurlijk wel oppassen, het is dan niet kurkdroog, maar wel een beetje droog, anyways: gewoon goed! Het lakje blijft ook 2 dagen mooi zitten, mét topcoat. Tenminste bij mij, maar dat vind ik al prima, want na 2 dagen wil ik toch al weer een andere op! Zeker een aanrader qua lakjes, als je rood leuk vind, maar ze hebben ook nog andere kleurtjes!

Ik vind de Perfect Match kitjes heel handig, want je hebt een lipstick en een nagellak die gewoon bij elkaar passen, en leuk bij elkaar te dragen zijn. Ik vind deze kit ("Euphoria Red") heel mooi in combinatie met een LBD, en zoals ik al zei: winged eyeliner, mascara en dan de rode lipstick! Ik vind dit ook een heel leuk setje om te geven en te krijgen, en ik vind het echt een leuk setje voor kerst! Zeker een aanrader!

Ze hebben trouwens nog veel meer kleurtjes, namelijk Passion Red, Pop Pink en Deep Violet. Ze zeggen ook dat je Passion Red bij blonde mensen moet gebruiken, maar dat vind ik helemaal niet zo. Die kan je ook heel goed gebruiken bij mensen met een andere haarkleur!
Kies gewoon een die jij mooi vind!

Het setje kost trouwens €18.50. Best prijzig, maar je hebt wel 2 prachtige make-upproducten!


Veel liefs, Esmay

8 candy's:

Elske zei

Mooie kleur! Hoe duur is het setje? (:

Merel zei

Moooi! Wel erg opzichtelijk, maar leuk!

Esmay (admin) zei

@ Elske: Sorry, ik zou het er even bijzetten! Bedankt dat je het vroeg, haha! Het setje kost €18.50!

Judith zei

Mooie kleur!

Anoniem zei

WAAAUW. OMG, ik wil die lipstick ook. Wel prijzig maar zeker elke cent waard. Liefs, xxx

Josephine zei

Moooi!

Rosa zei

die lipstick is gaaaaaf :)
x

Astrid zei

Ik vind die setjes echt zoooo mooi! ^^


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC