vrijdag 5 november 2010

Beauty: Nieuwe Eyeko lipproducten

Ik zat op een saaie vrijdagmiddag thuis, ik had net folders gedaan, en ik had overal geen zin meer in, todat de postbode kwam...


Image and video hosting by TinyPic

En die postbode had een pakketje voor mij, van Eyeko! Echt zo tof, en ik dacht dat het eerst wat anders was, omdat ik Eyeko gewoon niet verwachte, maar echt zo leuk!
En wat zat er in? Ik ga het vandaag voor jullie reviewen!

Image and video hosting by TinyPic
Eyeko Fatbalm with SPF15 in Cherry

Als eerst had ik een fatbalm gekregen! Ik had er al 2, en ik vind die zo fijn, zijn echt een van mijn favo dingen, en nu kreeg ik er dus nog een, namelijk de Cherry variant. Ze hebben de verpakkingen wel veranderd, ik vind die ze nu hebben echt harstikke leuk, én ze hebben nu SPF15 in de balms gedaan, good job Eyeko! Sommigen vinden het grijze trouwens cheap ogen, ik vind het eigenlijk wel leuk!

Image and video hosting by TinyPic
De kleur vind ik ook echt prachtig! Het is echt een mooie rode kleur, echt like cherry, hihi!
Ik had hem ook naast mijn Strawberry (old) versie gehouden, en ik moet je zeggen: Volgens mij zijn de nieuwe fatbalms een stuk gepigmenteerder! Leuk!
Image and video hosting by TinyPic

En hier zie je hem op mijn lippen! Zoals je ziet een hele mooie rode kleur, en ik vind hem denk ik mooier voor op mijn wangen, want ja.. Ik weet niet, ik vind rood op mijn lippen niet zo! Maar op mijn wangen vind ik 'em echt au natural! Echt een gezond blosje! Maar daar heb ik helaas geen foto van, want op de camera die ik nu gebruik zag je het niet! Houden jullie van me tegoed! Zeker een aanrader, deze nieuwe fatbalms van Eyeko! Ik vond ze altijd al fijn, maar volgens mij zijn ze nu nog beter aan het worden! Me likes!

Image and video hosting by TinyPic
Eyeko London Lips Lipgloss in Soho

En dan, een lipgloss! What?! Eyeko heeft lipglossjes, ja, écht waar! En ze zijn echt heel erg mooi, of nouja, de mijne vind ik in ieder geval prachtig! Zoals je ziet is het echt een donkerrood-roze kleurtje, en ook de verpakking vind ik gorgeous! Allemaal Londen items!
Dit is de kleur Soho, een wijk van London!

Image and video hosting by TinyPic

De lipgloss plakt wel een beetje, maar dat vind ik niet erg, want zo blijft-ie veel langer zitten!
Het kleurtje vind ik echt prachtig! Heel mooi roze, me likes!
Verder heb ik er niet zo veel over te zeggen, hij is gewoon mooi en fijn!
Wel jammer dat het in een tubetje zit, dat vind ik altijd minder fijn als een applicator, maar ja!

De producten kosten allebei €7.00 per stuk, en je hebt ze in veel meer verschillende kleurtjes, en zo is er altijd wel één voor jou!

Veel liefs, Esmay

5 candy's:

Daniella zei

Ahh! Nu wil ik ook eyeko, maar ik zit in een no-buy :(

Elisa zei

Mooi!
Ik benieuwd naar die fatbalm op de wangen.

Josephine zei

Echt supermooie producten!

Rani zei

Wauw, ze zien er allebei echt heel mooi uit!

Marjolein zei

Mooi! Mij lijkt die fatbalm echt handig :)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC