maandag 8 november 2010

Personal: I'm a Work-a-holic?

Ja, ik werk. Of ik weet niet of je het werk kan noemen, ik verdien er mijn geld mee. Niet heel veel, maar ik verdien er tenminste wat mee. Waar heb ik het over? Lees verder!


Image and video hosting by TinyPic


Ja, ik doe namelijk folders. Ik heb niet echt een grote wijk, ong. 'maar' 200 huizen.
En ik heb nooit zo heel veel folders, meestal iets van 5 of 6, en soms 8!
En heel soms, 1 keer in de maand ong. krijg ik een Jumbo boek, die verdienen ook wel lekker!
Ik heb mijn folders bij Interlanden, je hebt nog veel meer van die folderdingen, maar ik had me daar ingeschreven. Je kan bijvoorbeeld ook een krant nemen (ochtend of niet), of VSP, of veel meer anderen. Folders zijn heel makkelijk, je moet ze vouwen, en rondbrengen.

Eigenlijk heb ik wel een vaste dag dat je ze eigenlijk moet doen, namelijk maandag en dinsdag. Maar op die dagen doe ik het nooit, omdat ik daar geen zin in heb. Ik vouw ze donderdagavond, en breng ze vrijdags rond. Dan ben ik toch om 12 uur vrij!

Interlanden betaalt 2 keer per maand uit. En dat is wel erg fijn! Ik verdien ongeveer €40.00 per maand (soms meer, soms minder). En dat vind ik wel een heel erg prettig bedrag. Ik bedoel: Je kan er veel mee kopen! Maar dat doe ik niet (ik heb een nieuw spaarplan, klik hier.). Maar alsnog, voor anderen: Het is een fijn bedrag.

Helaas zegt mijn zus dat de folders in plastic worden, dus alles bij elkaar in 1. Dat vind ik eigenlijk niet leuk, want dan verdien je minder geld. Het is wel makkelijker, maar toch.
Maar dat zei ze een paar maanden geleden ookal, en ze zijn er nu nog niet, haha!

En dan heb ik natuurlijk ook nog school, en een blog en nog een social life.
Ik ben dus best druk bezig, haha! Maar ik vind alles erg leuk (voor zover school leuk kan zijn!), dus ik doe alles met plezier!

En genoeg over 'werk'. Dit was weer mijn personal story!

Liefs, Esmay

2 candy's:

Anoniem zei

Hahahaha, ook al zo druk. Ik werk 4 dagen per week. 3 avonden en zaterdag de hele dag. Ik ga fulltime naar school. Ik volg de opleiding toerisme. Ik heb nu de aftrap voor stage, me blog, veel huiswerk en examens. En nog een sociale leven. Hahaha. Maargoed, alles is het achteraf allemaal waard.
Liefs, xxx

Elisa zei

Ik wil als ik 15 ben denk ik pas een bijbaantje (volgend jaar) omdat je dan meer keuze hebt uit baantjes. En ik vind kranten & folders niet zo..


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC