zondag 21 november 2010

Personal: Dagje Intratuin rond de Kersttijd

Zoals jullie in "Mijn week #2" hadden gelezen was ik ook naar de Intratuin geweest. En ik vind dat echt zo'n mooi winkel. En nu hadden ze heel veel kerst spulletjes, en zoveel schattige dingen, en die heb ik allemaal op de foto gezet. En ik zou Esmay niet zijn als ik ze jullie niet laat zien. Dus hier komen ze!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Liefs, Esmay

4 candy's:

Juudith zei

Oee het ziet er altijd zo leuk uit bij de Intratuin!! Krijg altijd helemaal zin in kerst als ik daar rond loop@

Anoniem zei

Hahahaha, echt heel leuk. Echte kerstsfeer. Heerlijk
Liefs, xxx

Rosa zei

Ik vind het ook altijd leuk om rond deze tijd naar het tuincentrum te gaan. ze hebben echt prachtige dingen!
x

Natasja zei

Haha, heel leuk dat je daar allemaal foto's van hebt gemaakt! Ik vind het rond kerst ook altijd zo leuk om dat soort winkels rond te lopen =)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC