zondag 7 november 2010

Beauty: Wishlist

Na mijn artikel van gisteren (over sparen) schreef ik dat ik aan het einde van de maand geld overhad, dat ik dan make-up of iets anders mocht kopen. En hier mijn wishlist! En ik kan je zeggen, hij is behoorlijk (maar dat betekent niet dat ik alles kan/mag kopen!)

Beauty:
Gucci Envy Me 30 ML parfum (Kruidvat: €16.00 (nu of nooit))
Ik zag hem, en ik wou hem. Ik rook hem, en ik moest hem. Ik hoop dus dat ie er aan het eind van de maand nog is!

Christina Aguilera Royal Desire 15 ML parfum (Kruidvat: €15.99)
Ik heb hem geroken in de winkel, en ik ben verliefd! Echt een heerlijk geurtje!

Zoals je ziet wil ik alleen maar parfum. Ik ben namelijk de laatste tijd helemaal into dat!
Draag het nu elke dag, so I want more!


Make-up:
Catrice Nieuwe producten (Kruidvat/Trekpleister: ??)
Ik ben echt zo benieuwd naar de kwasten, de oogschaduws en oh, I want it all!

GOSH blush Electronic Pink (?) (Kruidvat: €7.99)
Echt een prachtige roze blush met niet heel overdreven shimmer! Echt mooi!

Essence silky touch blush Babydoll (Kruidvat: €2.49)
Ik zag hem bij Sharon, en ik vond hem echt prachtig! En ik had er al wel 's mee in mijn handen gestaan, maar ik weet niet waarom ik hem toen niet kocht, maar nu wil ik 'em!

Ja, ik ben ook into blushes zoals jullie kunnen zien! Ik ben er gewoon helemaal dol op!
En ik heb echt gekozen wat ik gewoon in mijn dorp kan kopen, want ja, ik wil natuurlijk ook heel graag een MAC blush, maar goed, dat kan ik hier niet kopen, dus dan houd het op!

Nagels:
Essence Metallics nagellak + schraper (Kruidvat??)
Ik wil zo graag dat effect zien wat het doet! Ik ben echt benieuwd, a next stap in the nailart!

Catrice/Essence Matt topcoat (Kruidvat: rond de €1.99)
Ik heb er wel eentje van de Hema, maar die vind ik niet zo fijn meer, want er komen allemaal witte stukjes in, tijd voor een nieuwe!

Rimmel nagellak 'Sky High' (DA: €7.99)
Dit is zo'n prachtig kleurtje! Ik heb er zolang naar staan kijken in de winkel, en steeds koop ik 'em niet... Tijd voor verandering!


En nagellak. Ja, waarom niet hé? Ik ben gewoon dol daarop, en ik wil meer! :D
Al vinden mijn vriendinnen wel dat ik al genoeg heb, maar whatever! I like it!



En dat was eigenlijk wel mijn wishlist!
Redelijk lang, en ik zal jullie aan het eind van de maand wel laten weten wat ik heb gekocht!

Wat staat er nu op jullie wishlist?

Liefs, Esmay

10 candy's:

Anoniem zei

Ik wil zo graag die nieuwe collectie van catrice proberen. Verder staat er make-up palettes op mijn verlanglijstje. Liefs, xxxxx

Judith zei

Leuke wishlist! ;)

Juudith zei

Lange wishlist heb je! maar wel met leuke dingetjes!!
Ben benieuwd wat je gaat kopen!

Elisa zei

Leuke wishlist!
Ik wil graag essence metallic-lakjes :)

Mandy zei

Leuke wishlist, ik wil ook superveel dingen haha :D maar ik moet nu echt eens gaan sparen

Anoniem zei

Die parfum van Christina Aguilera heb ik ook al geroken en wil ik ook best graag hebben :) Verder, weet ik nog niet echt wat ik wil, wel wil ik graag de lip tint van snow fairy hebben van Lush en de lipscrub met dezelfde smaak :)

janne zei

Heeeeele leuke spullen!! Ik wil ook naar Catrice en Essence and I want it all!!! :P

Josephine zei

Ik wil alles van de LE van Essence, haha!

Lisa zei

Oeh dat zijn aardig wat dingetjes! Ik wil nog graag een diesel parfum en MNY blush!

Rosa zei

Leuke wishlist!
x


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC