donderdag 25 november 2010

Beauty: Eyeko "Giftpack"

Oeh! Ik had mijn eerste "Sale" van Eyeko binnen. Superleuk, en ik wist helemaal niet wat ik zou krijgen, dus het was een extra verassing. En wat ik heb is leuk! I show it!



Zo kwam het binnen. Wel in een bubbeltjes envelop natuurlijk. En in een heel schattig Eyeko tasje (die ik al had, maar dat geeft niet! I like it!). In dat tasje zat een kaartje met een berichtje erop, een soort van visitekaartjes van Eyeko. Die je kunt weggeven, wat ik zeker ga doen, en een mooie lipgloss. We gaan alles even van dichterbij bekijken.


Op het kaartje staan verschillende producten van Eyeko, en de Big Ben. Hele leuk!
Op de soort van visitekaartjes staat op de achterkant ook dat je je code in kan vullen. Dat ga ik zeker doen, en ik ga ze ook zeker weggeven!


En dit is de lipgloss. Ik heb hem zelf in Knightsbridge. Een lief, roze, nudeachtig kleurtje.
Ik heb zo'n soort lipgloss al een keer gereviewt (klik), dus ik ga deze niet nog een keer reviewen. Ik kan je wel zeggen dat het een mooi kleurtje is.

En dat was mijn Giftpack van Eyeko. Echt supertof!
Oh, en ik kan het niet laten om even te zeggen:

Gebruik mijn code E7715 voor een free gift bij je bestelling! Zeker doen!

Liefs, Esmay


3 candy's:

Tine zei

Wat leuk! Schattige lipgloss :)
x

Rosa zei

Die lipgloss is cute!
x

Anoniem zei

AAH, wat een schattig pakketje. Die kaarten zijn heel leuk om weg te doen. Die lipgloss is super. Die kleur alleen al.
Bedankt voor de free gift code.
Liefs, xxxxx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC