maandag 22 november 2010

Shoplog: 16-11-2010

Dinsdag ben ik lekker wezen shoppen (again!) in Zwolle met een vriendinnetje van me. Ik heb niet veel gekocht, maar wel dingetjes waar ik blij mee ben! Vandaag dus een shoplog.

First, H&M. Gewoon de standaard winkel waar iedereen wel komt, en waar iedereen wel 's wat koopt. Het is daar gewoon zo goedkoop, en zo leuk en hip. Hip, stom woord eigenlijk, maar whatever. Maar dit keer viel het voor mij een beetje tegen. Ik zag eigenlijk niet echt iets geweldigs wat ik écht wou. Maar ik heb wel een lipgloss gekocht, voor maar €0.95! Dat is echt niks. Ik heb hem in de kleur Hula Hula in Hawaii, en ik vind hem leuk. En check die zebraprint!


Dan Kruidvat. Ook weer zo'n standaard winkel, wat ieder dorp wel heeft. Oke, bijna ieder dorp. Wij ook. Maar toch gingen wij erheen. En ik heb natuurlijk weer wat gekocht. Echt, Kruidvat is killing me. Altijd als ik er ben, moet ik wat kopen! Nu heb ik iets voor mijn nagelriemen gekocht, want mijn Trind Cuticle Balsam is bijna op, en ik wil wel wat hebben wat mijn nagelriemen verzorgt. Dus ging ik maar voor Catrice Nail Expert Nail Cuticle Softener.
Hij koste €1.99, wat natuurlijk helemaal niet duur is. En voor zover ik hem heb gebruikt vind ik hem nog best wel fijn!


En last but not least. Claire's. Dé winkel voor ringen, en sieraden en schattige dingetjes. Ik koop niet vaak wat bij de Claire's, maar zo nu en dan zie ik wel wat leuke dingen. En nu ook, namelijk een ring. Ik ben sinds kort echt gek op ringen. I want more! Eerst zag ik een roze model, van de ring die ik nu heb. Maar later zag ik een zwarte en die wou ik natuurlijk veel liever. Dus de roze heb ik laten wezen, en ik had de zwarte gekocht. Ik rekende €5.95 af, wat niet heel prijzig is, maar ook niet heel goedkoop, maar ik ben er zo freaking blij mee!
Het is namelijk een rozenring, en al heel lang was ik er naar op zoek (Hé, idee voor een personal blogpost!), maar ik heb hem eindelijk!


En dat was het. Ja, niks meer, niks minder.
Niet veel uitgegeven dus, maar ja.

Liefs, Esmay

9 candy's:

c zei

pupa crack nagellak? ;)

Esmay (Admin) zei

@ c: Hoe bedoel je? Ik heb dat Crack setje van Pupa gekregen om te testen voor mijn site ;)! Ik heb hem dus niet zelf gekocht, haha!

Lisa zei

Leuke dingetjes heb je gekocht, vooral die ring! Nu vind ik het toch een beetje jammer dat de Claires hier weg is...

Juudith zei

Die ring is tof!

Aranka zei

Ik woon zelf in Zwolle, ik vind het echt een saaie stad qua winkels. Zwolle heeft echt niks speciaals. Wel leuke dingen heb je gekocht!

Anoniem zei

Die ring <3
Ik heb die nail expert ook. Hij is echt fijn. Ik wil die lipgloss ook. Ze hebben bij de H&M te veel leuke dingen.
Liefs, xx

Liesewiesje zei

Leuke aankoopjes ! Zeker die ring is leuk ;) :)

anne zei

leuke spulletjes heb je geshopt! en mooie nagels op de laatste foto :)

Natasja zei

Oee, die ring is echt leuk!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC