maandag 1 november 2010

Personal: Favo films #2

En vandaag is deel 2 van mijn favo films! Ik had in het andere artikel al iets van 4 films, en toen dacht ik: "Ja, maar ik heb er nog veel meer"! Dus vadaar dit tweede artikeltje ervan!


De Gelukkige Huisvrouw

De Gelukkige Huisvrouw

Dit is echt een prachtige film! Wel heel erg zielig wat ze allemaal met het baby'tje doet, maar alsnog vind ik het echt een prachtige film! Ik heb hem in de bios gezien, en nu is ie ook op dvd, echt een aanrader dit! Je kan hem nu ook kijken op RTL XL, gratis!

Trailer De Gelukkige Huisvrouw

Komt een vrouw bij de Dokter

Komt een vrouw bij de Dokter

Dit is ook weer echt zo'n zielige film! En als je hem niet kent, ook hier geldt weer: KIJKEN!
Ik vind Carice van Houten echt een keigoede actrice, trouwens!

Trailer Komt een vrouw bij de Dokter

En dan last but not least! Bekroont met superveel awards...

Titanic



Oh my goodness. Dit is echt de allerbeste film ever, tot nu toe dan. Hij is echt zo mooi, zit echt zo'n mooi verhaal in. Wel alleen jammer dat Jack Dawson dood gaat, alleen wel weer leuk dat ze later zegt tegen iemand: Ik heet Rose Dawson, dat vond ik echt zo lief. Maar je moet hem maar gewoon kijken! <3 Maar ik denk wel dat iedereen hem wel een keer heeft gezien!

Trailer Titanic

En dat was het wel eigenlijk! Best veel lievelingsfilms heb ik, maar ik heb er eigenlijk nog wel veel meer. Maar die zien jullie later nog wel een keer!

Wat is jullie allerfavo film?
Bij mij absoluut Titanic!

Liefs, Esmay

7 candy's:

Angélique zei

Als ik uit deze moest kiezen... komt een vrouw bij de dokter. Hoewel ik de gelukkige huisvrouw ook wel goed vind :)

Fleur zei

Die eerste film heb ik nog niet gezien! Als ik binnenkort tijd heb ga ik 'm kijken :D

Anoniem zei

Goh, Titanic hoort bij één van mijn favo films en na het zien van Shutter Island en Inception hoort Leonardo DiCaprio wel één van mijn favoriete acteurs en beide films horen ook bij mijn favoriete films lijstje :) Dan nog Avatar, A Little Princess, zowat meeste Disney films (I just love Disney :D), Mrs. Doubtfire, Remember me, The notebook, Stepmom en ben er waarschijnlijk nog een paar vergeten maar dat is al een lijstje in elk geval :p :)

Juudith zei

De 1e 2 heb ik beide nog niet gezien :| ghehe..
Titanic vind ik ook super!!

Anoniem zei

Ik kijk deze films nooit. Echt niet mijn ding. De titanic is nog wel okee. Ik hou niet zo van nl films. Liefs, xxxx

Merel zei

Persoonlijk vind ik komt een vrouw bij de dokter bar slecht... sorry maar ik vind de film een verkeerd beeld geven. Hoewel het de realiteit kan zijn, vind ik het geen leuke film. De rest vind ik wel leeeeeukk! en Carice van houten is sowieso top!

Britt zei

Ik heb ze alle 3 gezien en vondt ze erg goed!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC