maandag 15 november 2010

Personal: Mijn week #2

In de vorige versie van Mijn week waren jullie behoorlijk enthousiast. Dus vandaar dat ik er nog een doe, en dan in de 'school'versie. Hope you like it!



Maandag (8-11-2010)


Image and video hosting by TinyPic

Vandaag had ik het eerste uur vrij! We hadden namelijk uitval, en dat betekende om kwart voor 9 beginnen. Snel make-uppen en eten, en naar school tot 3 uur! Best kort dagje, maar we hebben nog veel kortere dagen! Na school moest ik keihard leren voor Aarderijkskunde, want mijn so's daarvan waren al niet te goed, en als ik het proefwerk ook verknalt... Dus ik heb geleerd tot 5 uur, en toen gingen we eten. Na het eten nog wat aan de site gewerkt, en om kwart voor 7 naar dansen toe, tot 8 uur. Om 8 uur begint GTST dus ik was snel weer thuis om dat eventjes te kijken, en om half 9 ging ik douchen (voor het eerst met Andrelon Champagne shampoo) (ik wil altijd eerst GTST zien!). Toen nog even leren, en daarna: Sweet dreams!

Dinsdag (9-11-2010)

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag lekker kort dagje, van 8 tot 12 school, en ik had gewoon een 8,9 op een geschiedenis proefwerk!! Na school eventjes gegeten, en toen BNTM teruggekeken. Omdat ik gister rond die tijd gedoucht had. Toen ben ik even met een vriendin de stad ingeweest. Daar hadden jullie gister een shoplog van gezien. Niet heel veel gekocht dus, maar wel wat leuke dingetjes. Toen ik er weer was (rond 4 uur) heb ik gelijk die neusstrips getest, maar volgens mij doe ik iets verkeerd, want nog niet alles is weg. Maar goed, volgende keer beter! En ondertussen heb ik even aan de site gewerkt. Gegeten, en 's avonds goed leren voor Godsdienst. Oh, ondertussen heb ik mijn nagels gelakt met China Glaze Salsa, komt binnenkort nog een review van!

Woensdag (10-11-2010)

Image and video hosting by TinyPic
Vandaag was een heel druk dagje. Ik moest als eerst naar school van 8 tot 3. En ik moest snel naar huis fietsen, want daarna gingen we nog naar de verjaardag van mijn neefje, die 2 is geworden! Daar zijn we geweest tot half 5, en toen terug naar huis. Patat opgehaalt, en toen moesten we weer snel door naar Zwolle, waar in de IJsselhallen een beroepending was. Normaal eten we wel 'normaal' maar aangezien het heel druk druk druk was. En toen waren we er om half 9 er weer, moest ik nog economie maken, en slapen! Niet zoveel te vertellen, maar was een druk dagje!

Donderdag (11-10-2010)

Image and video hosting by TinyPic
Lekker het eerste uur vrij, en dat betekent een beetje uitslapen. Maar ik had wel school tot kwart voor 4. En we hadden een zware tas! Niet normaal! En toen ik naar huis fietste ging het ook nog regenen! Heel fijn... En na school moest ik gelijk folders vouwen, en het waren er best veel! Ik was bezig tot kwart voor 5 ongeveer! Half 6 eten, en 's avonds lekker niks doen, beetje voor de site werken, twitteren, en verder niks! Ohja, ik ging van alles bij de H&M in mijn winkelmandje doen, ik had dingen erin voor ruim €1000 euro, haha! Ook kwamen er kindertjes langs de deur voor Sint Maarten, in dit rot weer! En Expeditie Robinson was erop, en Oh Oh Cherso! Daarna ben ik ook gelijk naar bed gegaan, want ik was best wel moe, en ik had een zere schouder van het folders vouwen!

Vrijdag (12-11-2010)

Image and video hosting by TinyPic


Lekker naar school tot 12 uur. Het valt me nu pas op dat ik best wel een chill rooster heb, ik heb namelijk geen tussenuren, en 2 keer tot 12 uur! Maargoed. Na school gegeten, en daarna gelijk folders rondbrengen. Er stond veel wind! Het was echt storm achtig. Het was wel een beetje weg, maar alsnog wel wind, gelukkig geen regen, anders had ik echt geen folders gedaan. En toen ik er weer was, was er post, van de Rabobank: Mijn Wereldpas! Iedereen op school had erover, en ik wou hem ook wel, en toen had ik 'em! Daarna had ik een filmpje opgenomen over de shoplog. Met mijn mobiel! Vimeo wou hem namelijk wél uploaden, dus dat is fijn! Daarna heb ik de hele tijd voor mijn site gewerkt, foto's genomen, en heel veel geschreven. Ik heb gegeten,en daarna mezelf voor de tv gezet: GTST, The Voice of Holland, Van der Vorst ziet Sterren, en daarna lekker slapen!

Zaterdag (13-11-2010)

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag eerst even lekker wakker worden, en lekker ontbeten. En toen eventjes dingetjes gedaan voor de site. Vooral vooruitschrijven, en morgen maar foto's maken etc.
's Middags ging ik met papa en mama mee naar de Intratuin, echt daar hebben ze zulke mooie dingen, en ik heb superveel foto's gemaakt, maar die laat ik een andere keer zien ^^! Toen we er weer waren heb ik eerst mijn kamer stofgezogen, want echt: Wat een stofbende! Maar dat is allemaal nu weer lekker schoon! En toen heb ik een beetje blogs bezocht, en getwitterd. Niet heel intressant. Rond half 6 gingen we  eten.  We gingen baguette's eten, van die pizzadingen op een stokbroodje, dat ken je vast wel! 's Avonds ging ik eerst mezelf voor de tv parkeren voor Ushi en Loesie, maar omdat iemand uit de buurt thuis was (ze woont in Zwolle), en die wouden mijn zus en ik wel even zien, dus gingen we naar haar toe!
Zondag (14-11-2010)

Image and video hosting by TinyPic
Lekker lui dagje, want ik was me toch verkouden, en ik had nergens zin in. Dus ik heb even wat foto's gemaakt voor de site, wat vooruit geschreven, en op internet Ushi & Loesie teruggekeken/ Verder gegeten, en verder gewoon helemaal niks. Geen boeiende dag dus, haha! Oh, en het was #twositivity dag op twitter. Iniatief van Miss Lipgloss! :D
Dus de hele dag waren er vrolijke tweets, heel leuk!

Trouwens: Ik douche echt wel elke dag hoor, maar dat heb ik er nu niet echt tussengezet. Alleen bij maandag omdat ik daar voor het eerst had gedoucht met Andrelon Champagne Shampoo!
Dat je het even weet ;)!

Liefs, Esmay

4 candy's:

Juudith zei

wat grappig dat je ook naar de studiebeurs in zwolle bent geweest! Ik ook, Ook woensdag! En de intratuin is altijd leuk!!

Anoniem zei

Hahaha, echt leuk. Dit moet je vaker doen. Een leuk overzicht. Leuk fototje, mooie nagels. Liefs, xxxx

Rosa zei

leuk gedaan zo, om te lezen wat je hebt gedaan!
x

Natasja zei

Echt leuk om te lezen dit!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC