vrijdag 19 november 2010

Personal: Hoe ik zo'n beautyaddict ben geworden

Vandaag weer een personal story. Namelijk over mijn beautyverslaving. Ik heb het nog niet zo lang, maar ik ben wel 100% addict. Ik vind het zo leuk om te kopen, te krijgen, te hebben, te gebruiken. Anyways: Mijn story!


Wanneer, hoelaat, en welke dag het precies gebeurde weet ik niet meer. Maar het begon een beetje zoals dit...

Ik zat een beetje in de Girlz! te lezen en toen viel mijn oog op een stukje over een site, http://www.misslipgloss.nl/. Ik dacht er eventjes overna, maar toen deed ik er niks meer mee. Ik dacht: Boeiend?! Ik was toen ook nog maar 11 zoiets. 

Alleen later, toen ik een jaar of 12 was, ging ik nog een keer lezen in dezelfde Girlz! Gewoon, omdat ik niks te doen had en me verveelde. En mijn oog viel nog een keer op het stukje over http://www.misslipgloss.nl/. Toen dacht ik maar van: laat ik er maar 's op gaan kijken.
En zo gezegt zo gedaan, ik keek op de site, en ik dacht wel "leuk", maar ik keek er niet elke dag op. En toen begon ik het weer te vergeten.

Image and video hosting by TinyPic
MAC! (L)

Maar toen ik achterin de 12 was zag ik weer een stukje over die site in een tijdschrift staan, en toen begon ik er echt elke dag op te kijken. Echt elke dag: Want de stukjes waren echt zo leuk. En ik vond het gewoon leuk om al die looks te kijken. Ik klikte op een paar linkjes hier en daar, en daar onstond de blog-roll. Ik begon elke dag op die site's te kijken, en ik vond het ook intressant. Al die stukjes over die oogschaduws, en wat een crease was? Ik had nog geen idee, maar ik vond het gewoon leuk om te kijken.

En toen ik midden de 13 was begon ik zelf ook een beetje met make-up (ik begon eind groep 8 al met mascara, maar nu ook echt met foundation etc.). En heel veel vinden dat jong, maar ik vond het zo leuk om te doen, om een beetje te prutsen met oogschaduw, en foundation.
En zo begon ik ook steeds meer make-up te kopen. Ook nagellak. Heel veel. En toen was dat er: Mijn beautyverslaving.

En tot op de dag van vandaag kijk ik elke dag op meerdere site's, ben ik bezig met oogschaduws, oogpotloodjes, blusher etc. Ik vind het nog steeds geweldig, en ik blijf het ook nog wel even geweldig vinden. Al die beautyproducten, nagellakjes, lipglossjes, concealers, noem het allemaal maar op: Ik vind het geweldig!

Liefs, Esmay

7 candy's:

Rosa zei

ik ben er ook via een link uit de Girlz in het wereldje gekomen, ik weet niet zeker of het via misslipgloss was of neit, maar het heeft me wel bekeerd!
x

Astrid zei

Bij mij is het juist hetzelfde begonnen! Ik zag een artikeltje over misslipgloss en heb het na een jaar ofzo nog eens gelezen, en toen is het begonnen! En nu ben ik ook echt make-up verslaafd! ^^

Elisa zei

Leuk verhaal, ik zag ook die de girlz een stukje over een andere blog (vorig jaar) en toen ontdekte ik nail-art. Nu ben ik helemaal fan van nagellak :)

Anoniem zei

Hahaha, zo begon het bij mij ook ongeveer. Hoe heeft het zo ver kunnen komen. Het is echt een verslaving. Misslipgloss heeft ook echt een super website. Liefs, xxxx

Lisa zei

Leuk verhaaltje om te lezen :)

emily zei

leuk blog!

Natasja zei

Haha, bij mij is het ook via stukjes in tijdschriften begonnen =)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC