dinsdag 23 november 2010

Beauty: April Online Goodies

Vandaag een 2 in 1 review. Ik heb namelijk 2 mooie spulletjes ontvangen van April Online. Een mooie webshop met veel verschillende merken, ook bekendere zoals Bourjois, maar dan voor veel goedkoper! Ik heb wat gekregen, dus vandaag mijn mening ervan!



Als eerst dit palletje van True Gold. April Online verkoopt hier 3 kleurtjes van,
en ze kosten €4.95. Wat niet heel duur is!

De verpakking ervan vind ik alleen niet zo geweldig. Ik vind namelijk het gouden niet mooi. Want dat slijt af, er zitten nu al een beetje van die slijtages aan (van die streepjes eraf). Ik vind het zelf een beetje goedkoop ogen. Als het gouden weg was dan had ik het al mooier gevonden. Maar natuurlijk snap ik het wel, want het merk heet True Gold. Maar alsnog vind ik het niet echt geweldig.



De kleurtjes vind ik daar in tegen weer geweldig. Echt goeie kwaliteit, want het pigment is echt supergoed! Ook blijven de kleurtjes lang zitten, wat natuurlijk ook fijn is (wel met oogschaduwbasis). Als ik het 's ochtends opbreng, dan zit het na school en de avond er nog gewoon prima op. Heel fijn!


Dit is de look die ik ervan heb gemaakt. Een simpele, rustige, bruine ooglook voor elke dag.




Dan hebben we deze mooie lipstick. Het is een Bourjois lipstick in de kleur "23 Orangé Charnel",  en hij kost €6.95!

De verpakking vind ik geweldig. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het bolletje erop gewoon zo leuk. En de vorm is ook niet heel standaard bij een lipstick!
Ja, met deze verpakking maak je me blij!



Dit is de swatch op mijn hand. Hij lijkt hier heel oranje, maar dat valt wel heel erg mee. Komt denk ik door de camera die ik nu gebruik. De lipstick is heel romig en smeert daarom ook lekker uit. Het pigment ziet er ook goed uit!



De lipstick blijft niet heel erg lang zitten. En dat komt vooral doordat -ie zo romig is. Ook vind ik het jammer dat er best wel heftige glitters inzitten. Verder vind ik 'em echt prachtig! Als je 'em lichtjes aanbrengt is het echt voor elke dag, en als je 'em wat dikker aanbrengt voor een feestje. Ja, deze lipstick kun je overal voor gebruiken!
Wat ook wel fijn is: Er zit Mango en Shea Butter in. Dat mango weet ik niet waarvoor, maar Shea Butter is heel verzorgend, dus dat is dan ook nog mooi meegenomen!
Dit is echt een van mijn favo lipsticks op dit moment! Vind hem echt mooi en fijn!

Dit was mijn review van deze goodies die ik had gekregen van April Online.
Ze heeft nog veel meer producten voor een lekkere, lage prijs, dus zeker een bezoekje waard!

Liefs, Esmay

4 candy's:

Manon zei

Wow, de lipstick geeft echt een mooie kleur! Jammer dat 'ie niet zo lang blijft zitten.

Rani zei

Leuke producten! Dat paletje vind ik echt heel leuk! Ook een erg mooie look heb je ermee gemaakt! Die kleur van de lipstick vind ik ook erg mooi!

Anoniem zei

Oehii.
Wat een leuke dingen. Die palette is heel leuk.
Ik kijk wel eens wekelijks op de webshop alleen nog nooit wat gekocht.
Liefs, xxx

Rosa zei

de oogschaduws zijn pretty!
x


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC