zaterdag 20 november 2010

Beauty: Pupa "Crack" Nail art Kits

En ja hoor, Pupa kwam ook met een setje, mét een crack polish! Gaaf! Ik wou dit namelijk al heel lang uittesten, en nu kan dat. Ik ga jullie vandaag mijn review laten zien!




Het setje ziet er goed uit. Goed doosje, met een uitleg hoe je alles moet doen. Hier in zitten ook de nagellakjes die je kunt gebruiken. Ik heb zelf de zilver met zwarte variant.


Dit zijn de nagellakjes. Een mooie zilveren. Met een zwarte, matte topcoat. En die zwarte, dat is de crack. Ik was heel blij dat ik het zwarte setje had, want deze vond ik het mooist. Je had ook nog een goud met rood (en ik ben niet zo gek van rood), en een zilverwitte en paars (ben ook niet zo dol op paars). En deze zwarte kan je dus ook bij andere kleurtjes gebruiken.


En dit is dus het effect. Heel gaaf. Bij mij kwam het al heel snel, terwijl ik een filmpje had gezien van deze setjes dat het toch niet zo snel was. Maar het komt er wel, dat is het belangrijkste!
Het is echt een heel gaaf effect.

Ik heb het trouwens precies gedaan zoals op de verpakking. Eerst 1 laagje zilver (hij dekt al gelijk, heel goed!), en dan precies 4 minuten laten drogen, en dan de zwarte topcoat erover heen. Je kan het ook met andere lakjes doen. Dit heb ik zelf nog niet gedaan, maar ik heb er wat over gelezen, en gezien dat het wél kan!


Het blijft niet heel lang zitten. Na de eerste dag kreeg ik al tipwear. Ik vind het trouwens wel heel goed dat het met het folders doen is blijven zitten. Normaal dan chipt alle nagellak bij mij dan.
Bij de tweede dag kreeg ik echte chips. Die zie je misschien ook wel op de foto.

Heel leuk en goed setje van Pupa. Zeker de moeite waard, alleen wel jammer dat de flesjes zo klein zijn (5 ML!). Het setje kost €11.90, en te koop bij Etos (check de site van Pupa waar bij jou in de buurt).

Liefs, Esmay

12 candy's:

Rosa zei

Dat ziet er supergaaaaaf uit!
x

Liesewiesje zei

Ziet er gaaf uit :) Bedankt voor de swatches :)

Floor / Marjolein zei

Zucht... Heaven! Nu ben ik zo benieuwd naar crackpolishes, ik zou denk ik elke dag nieuwe kleurtjes combineren, haha.

Elisa zei

klinkt goed!

Astrid zei

Ziet er echt superleuk uit! Echt zoooo stom dat ze dat weer niet in België verkopen :(

Anoniem zei

Heel erg mooi. En het is elke cent waard. Wat een
resultaat zeg. Wauw, leuk voor de feestdagen.
Liefs, xxx

Sisier zei

jammer dat ze die zwarte dan niet apart verkopen

Simone zei

Heel erg mooi!

Natasja zei

Echt supergaaf! Maar vind het toch nog een beetje duur, helemaal als 'ie niet eens zo lang blijft zitten!

Judith zei

Oeeh super, die wil ik ook wel! :)

Josephine zei

Wauw amazing!

Anne zei

Oeh wauw! Ziet er echt super gaaf uit!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC