woensdag 10 november 2010

Personal: My best Friend and I

Vandaag weer een stukje persoonlijk! Aangezien het toch een persoonlijke blog is. En vandaag: Een stukje over mijn beste vriendin en ik!



Image and video hosting by TinyPic
Sorry, ik moest iemand eraf knippen, want we hadden geen goede foto!
Mijn beste vriendin en ik... zijn apart.
Want we zijn allebei zooooo verschillend!
We hebben wel dezelfde intresses,
maar ons karakter is gewoon zo verschillend, en dat botst soms!

Mijn beste vriendin en ik... zijn heel vaak samen.
We zitten vaak naast elkaar in de klas, en ook buiten school zijn we best vaak samen.
Of we gaan samen shoppen, of we gaan samen wat anders doen. Altijd gezellig!

Mijn beste vriendin en ik... hebben heél soms ruzie.
Nouja, nooit echt ruzie, maar een meningsverschil: Zij wil iets hebben, en ik wil het niet geven, en dan gaat ze door zeuren van: Waarom niet, en dit en sus en zo. Dan denk ik echt van: Hou op. Maar dat doet ze dan niet, haha!

Mijn beste vriendin en ik... kunnen over alles praten.
Van problemen thuis, tot op schoolhuiswerk. Tot beautydingetjes, tot op gelddingen.
We praten over álles!

Mijn beste vriendin en ik... kunnen elkaar vertrouwen.
We praten namelijk heel vaak over dingen die anderen niet mogen weten,
en dan moeten we elkaar natuurlijk wel vertrouwen.
En dat doe ik, want ze vertelt niks door, gelukkig!

Mijn beste vriendin en ik... zijn beste vriendinnetjes!
Omdat we gewoon samen kunnen samen praten, lachen en huilen.

Hebben jullie ook een beste vriendin?

Liefs, Esmay

2 candy's:

Anoniem zei

Fijn is dat hé. Ik heb ook een beste vriendin. We hebben het altijd zo gezellig. Liefs, xxx

Rosa zei

ik heb ook een beste vriendin, kan alles bij haar kwijt en zij bij mij.
x


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC