donderdag 11 november 2010

Beauty: Catrice Relaunch producten

Zoals jullie weten heeft Catrice een nieuw arsortiment. De producten zijn heel erg mooi geworden, en ik heb er een paar mogen testen. Heel erg leuk natuurlijk, maar zijn de nieuwe producten ook goed?


Image and video hosting by TinyPic
De oogschaduws: Absolute Eye Colour

De mono oogschaduws in kleuren 150 Metallicious en 070 Mr. Copper's Fields

Sommigen vinden de verpakking heel cheap ogen, maar ik vind het echt mooi.  Dat doorzichtige.. dat doet iets! En het nieuwe Catrice logo vind ik echt mooi. Ja, ik vind de verpakking echt mooi, de kleuren vind ik trouwens ook mooi. Er zijn er volgens mij iets van 32, dus er zit altijd wel iets voor jou bij!

Image and video hosting by TinyPic
De swatches

Ik vind de swatches echt mooi. De oogschaduws zijn erg gepigmenteerd, en ze blijven ook lang zitten. Ik had vandaag de twee kleuren op, en ze zitten er nog steeds perfect op (met oogschaduwbasis)! Dat is dus vanaf vanochtend (7:00) tot nu (18:06) (Ik schrijf vooruit!). Dat vind ik echt goed! Ja, hier wil ik zeker meer van! En dat betekent ook dat ik ze zeer aan te raden vind!


Image and video hosting by TinyPic
Lipgloss: Colour Show

De lipgloss in kleur 080 Nude Tritious 

De verpakking vind ik echt leuk! Mooi, chic zwart is natuurlijk altijd goed. Ook de bovenkant vind ik erg leuk, daar is het doorzichtig en daaronder zie je ook weer het Catrice logo!

Image and video hosting by TinyPic
De swatch op mijn hand

De lipgloss plakt helaas wel een beetje. Maar ik vind dat niet heel erg, aangezien de gloss dan veel langer blijft zitten. Ik vind hem alleen wel een beetje vies ruiken, ik weet niet precies waarnaar, maar hij ruikt niet lekker. Als je hem eenmaal op hebt, ruik je dat gelukkig niet meer!

Image and video hosting by TinyPic
De swatch op mijn mond

De applicator is heel erg lang, en ook een beetje gebogen. Dat ie gebogen is, is heel fijn als je hem wil aanbrengen. Het is namelijk de vorm van je lippen, als ware. Zoals je nu ook ziet op mijn lippen is-ie helemaal niet zo donker als op de andere swatch foto.
Ik vind het wel een redelijk fijne lipgloss, maar als je niet zo houd van plakkerige glosses, dan is dit niks voor jou!

Nu ben ik nog heel benieuwd naar de andere glosses (Catrice heeft 2 nieuwe glossjes uitgebracht), de kwasten (de eyeshadow, blush en powderbrush). En ik wil nog heel graag een nieuw lakje (ze brengen weer 3 nieuwe uit!).

Veel liefs, Esmay

5 candy's:

Angélique zei

Mooie kleuren oogschaduw!

Judith zei

Ziet er goed uit!
En ja, ik ben ook heel erg benieuwd :)

Juudith zei

Ziet er goed uit!

Anoniem zei

IK heb de nepwimpers en de diamantjes gehaald. I love the lipgloss. Liefs, xxxx

Rosa zei

WAUW! die oogschaduws zijn zoo mooi!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC