dinsdag 16 november 2010

Beauty/Fashion: Raad de Blogger #3

Vandaag weer een Raad de Blogger. En omdat de vorige keer wel iets té makkelijk was, vandaag weer een iets moeilijker. Of ik denk wel dat je hem kan rader, maar toch!


Image and video hosting by TinyPic

Welke blogger is dit? Ik ga geen tip meer geven!
Morgen zien jullie het antwoord!

Liefs, Esmay

8 candy's:

Josephine zei

Ik weet het echt niet :O

Anoniem zei

bah, ik denk kissie?!

Anoniem zei

Echt geen idee XD
Liefs, xxx

Elisa zei

?? hier ben ik slecht in xp

Rosa zei

ik zou het niet weten!
x

Judith zei

Ik heb ook geen idee.. :)

Rani zei

Ik heb echt géén idee :D

Anne zei

Frauke?


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC