woensdag 17 november 2010

Raad de Blogger: The Answer #3

Vandaag het antwoord van gister. Namelijk het antwoord van de Raad de Blogger #3!
Veel van jullie wisten het niet. Maar, na deze foto misschien wel! Let's take a look!

Image and video hosting by TinyPic

Het is Kissie! Een bekende blogger van Zweden, die eigenlijk niks boeiends post,
maar ze is vooral bekend om haar lipinjecties en borstvergrotingen!

Liefs, Esmay

8 candy's:

Marjolein zei

Haha ieeeehhh, Kissie. :P

Josephine zei

Nee, ken haar nog steeds niet, haha!

Britt zei

Omg ja! Ik kende haar blog ookal! Hoe ze eruit ziet, niet normaal haha

Anoniem zei

Ken ik niet:P
Liefs, xxx

Lisa zei

Haha, ik ging op de blog van Kissie kijken want ik had wel een vermoeden maar ik kon haar niet herkennen... Ik vind haar echt heel raar, ze ziet eruit als een barbie!

Anoniem zei

Oh, ik had het waarschijnlijk wel geweten want ik volg haar ook. Ze post inderdaad niet veel boeiende dingen en ze is inderdaad bekend vanwege die dingen :/

Rosa zei

ik kende haar nog niet, maar wat is zij oranje zeg, teveel foundation for sure!
x

Esmay (Admin) zei

@ Rosa:
Ja dat is haar Image ofzo :P!
Ze heeft echt enorme boobjobs gedaan en haar neus, en ja, dan te veel foundation.. Daarmee is ze bekend geworden!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC