dinsdag 2 november 2010

Personal: Mijn week

Vergeten in te plannen, sorry!
Oke, het was deze week (of vorige week) voor mij vakantie, maar toen heb ik wel foto's geschoten. En nu denk je: WTF?! Ze had toch geen camera? Nee, dat heb ik ook niet, maar ik heb wel een mobiel, dusja! Have fun!




Maandag (25-10-2010)


Vandaag ging ik met een vriendin naar de stad, want ze wou een nieuwe ring, die ze uiteindelijk niet had gekocht, haha! Ik had trouwens niks gekocht hoor, want ik moet geld overhouden voor donderdag! Wel zag ik echt een superlekkere parfum! Van Gucci voor maar €16.00, maar daar moet ik nog even over denken!
's Avonds kwam trouwens mijn nicht nog even langs, en toen ging ik haar epileren, en haar gezicht doen met een masker enzo! Haha, echt leuk om te doen!


Dinsdag (26-10-2010)


Vandaag ging ik met mama boodschapjes doen, want ik wou cakejes mix kopen, want ik wil
cakejes maken. Dat vind ik zo leuk om te doen! En als ik niet meeging, ging mama het waarschijnlijk ook niet kopen, dus ging ik gezellig mee :D! Hier zijn we in de Jumbo!
En ik ging met mama mee naar oma, want mama moet daar behangen, en ik ging gewoon mee, omdat ik oma zo lang niet meer heb gezien! En ik ging mee-behangen, of nouja, ik ging de behang-"reep" beplakken met plaksel en de muur ook be"plakselen"!

Woensdag (27-10-2010)


Vandaag moest ik mijn kamer opruimen, want het was een beetje rommelig, en ik ging gelijk maar even stofzuigen en afstoffen! Ook ging ik een scrub maken, en een maskertje opdoen!
's Middags ging ik met mama muffins maken (komt nog een post van!)! Ze zitten terwijl ik dit schrijf nog in de oven, maar ze zijn zo klaar en dan ga ik ze versieren! Verder heb ik niet zo heel veel gedaan, wat artikels voorgeschreven, en voor de tv gezeten haha!


Donderdag (28-10-2010)


Image and video hosting by TinyPic

Vandaag was het tijd voor de meet! Ik was er al weer vroeg uit, maar dat geeft niet! Dus om 10 uur ging ik me klaarmaken, dus tijd voor make-up en haar! Om 1 uur ging ik dan richting Ommen, ik moest wel 3 kwartier fietsen omdat ik tegenwind had :(! Ik ga niet te veel vertellen over de meet, daar komt morgen namelijk een post van haha!
's Avonds ging ik naar mijn nicht toe, een beetje daar voor de tv hangen, en ik ging daar slapen! En we gingen tv kijken in hun schuur achtig iets, omdat in huis wou haar broertje wat anders kijken, dus gingen we daar zitten, en toen zagen we een hele lieve muis! Echt schattig, ik schrok wel, dat was echt grappig haha!
Op deze dag heb ik wel genoeg gefietst, want 3 kwartier heen voor de meet, een 35 minuten terug, en dan weer 15 minuten naar mijn nicht (Belize!)!

Vrijdag (29-10-2010)

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag alweer de laatste dag van de vakantie! Vandaag ben ik vroeg weergekomen van mijn nicht, want ik moest folders vouwen, dat heb ik alweer gedaan! En nu ben ik The Kardashians aan het kijken, echt een leuk porogramma, en ik heb gegeten, tosti, ham-kaas-ananas! Dat is echt mijn lievelings tosti! Verder heb ik folders gedaan, echt een rotklusje in je eentje, maar ik verdien er wel mee! En toen ik daarmee klaar was, had ik nergens meer zin in, en toen ging ik maar even twitteren. En toen kwam de postbode en was ik weer blij! Er was namelijk voor mij een pakketje, van Eyeko! Yay! Oh, en ik ging lasagne eten, mijn lievelingseten!
's Avonds was tv avond (GTST, The Voice Of Holland, Van de Vorst ziet Sterren).

Zaterdag (30-10-2010)

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag was ik al weer vroeg uit de veren want ik ging weer helpen met behangen bij oma's huis! En ik kreeg er zelfs geld voor, echt belachlijk, maargoed. Geld kan iedereen wel goed gebruiken denk ik, haha! En ik ging ook nog even naar de bieb, want Morgenrood was er! (Breaking Dawn vertaalt)!
's Middags kwam Claudia bij mij, en ik ging haar nagels lakken! Daar heb ik helaas geen foto's van, maar heel speciaal was het niet! Het was wel heel gezellig!
's Avonds ging ik even van de Vorst ziet Sterren terugkijken, en gewoon tv kijken!
Lekker simpel!

Zondag (31-10-2010)

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag heb ik een heel stuk gelezen uit het boek Morgenrood van Stephanie Meyer (vertaalt in Nederlands), en ik heb mijn nagels gelakt! Verder echt een saaie dag, de zondag. Normaal schrijf ik dan veel artikelen vooruit, maar aangezien ik vakantie had heb ik dat in de vakantie gedaan! Dus ik hoefde vandaag niks te doen, of nouja, bijna niks! Lekker lazy sunday dus! Gelukkig hoefde ik niet te leren, yay!

En dat was mijn vakantie week wat ik allemaal heb gedaan!


Vinden jullie dit soort artikeltjes leuk? Een beetje een mobiel-blog weekpost zoiets?!

Veel liefs, Esmay

9 candy's:

Elisa zei

Leuke post!

Marjolein zei

Ik vind het altijd leuk om dit soort posts te lezen. :) Zo leer je de persoon achter de blog toch een beetje beter kennen. ^^

Anoniem zei

Ik vind dit een hele leuke post. Een keer wat anders. Je hebt zo te lezen een leuke week gehad. Liefs, xxxx

Lisa :) zei

super leuke post ;D

beitjuh zei

Ik vind dit zeker een hele leuke categorie! Origineel ^^ ik zou dit zeker vaker willen lezen

Natasja zei

Leuk artikeltje!

Anoniem zei

Leuk week heb je gehad! Erg leuk om te lezen!:D

Lisa zei

Leuk om te lezen :D

Juudith zei

Leuk stukkie!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC