donderdag 4 november 2010

Personal/Lifestyle: My Muffins

Afgelopen woensdag ging ik samen met mijn mams muffins maken. Echte American Muffins. Nouja, dat stond op de verpakking...

 


De Muffin-Mix

Dit was de Muffin-mix, hij is van Home Made, en hij was bij de Jumbo €1.80!
Je kon ze gewoon laten, dus zonder poespas. Maar ik zou Esmay niet zijn, als ik ze heb gemixt met cacoa-poeder, daarmee krijg je heerlijke choco-muffins! Je kon er ook nog gewoon hagelslag doorheen doen als stracciatella, of andere dingen, maar ik vond cacoa-poeder het leukst (en het simpelst!)


Hier zie je ze per 5 minuten ongeveer!

Zoals je ziet zijn ze lekker naar boven gekomen! Ze zijn wel een beetje bleek enzo, maar het maakt niet zo heel veel uit! Ik vind het echt leuk om te zien hoe de Muffins 'groeien'!
Het was wel een gesmeer met het in de bakjes doen, want het 'deeg' bleef maar aan de lepel hangen, en sommige waren een beetje te vol, want die zijn overgelopen!

Versierd!

Hier zijn ze versierd, met choco-pasta en hagelslag! En sommigen zullen denken: Is dat niet way too much? Maar ik vind van niet, ik vind het heerlijk! Want de Muffins die smaken niet heel sterk naar chocola, want je doet maar 2 eetlepels cacoa bij het meel, als je meer doet... Ja dan misschien wel, maar dat vind ik niet echt om aan te raden, want als je niet zo van chocola houdt... Ik heb er gelijk eentje geproeft natuurlijk, want warm zijn ze heerlijk! And they are!
Ze smaken delicious, en ik wou zeggen: Zeker weer een keer maken. Alleen dat wil mama niet, want het is een beetje gesmeer als je Esmay heet...
Maar, they are delicious!

Veel liefs, Esmay

Sorry dat ik geen goede kwaliteit foto's kan maken, omdat mijn camera voor een tijdje weg is (naar de maker), maar mijn blog wil ik natuurlijk niet stil-leggen, dus maak ik ze met mijn mobiel! Die foto's zijn niet echt van goede kwaliteit, maár ik heb dan tenminste eigen foto's!
Hope you don't mind!

11 candy's:

Anoniem zei

Hmmm, ziet er heerlijk uit :D

Rani zei

Jum, ziet er lekker uit!

Elisa zei

Mmm... ziet er lekker uit!

Anoniem zei

HMMMMM<3 Ik heb die ook al eens geprobeerd. Ze zijn heerlijk dat geef ik toe. Toch vind ik die van dr oetker toch net iets voller van smaak. Maar ze zien er heelrijk uit hoor. Liefs, xxxx

juudith zei

Ziet er leuk uit!! En om te smullen hihi!
Als je de volgende keer je lepel waarmee je het in de vormpjes doet, elke keer een klein beetje nat maakt, gaat het makkelijker;)

Ellen zei

Ik heb nu ook zin in muffins, haha!

Esmay (admin) zei

@ juudith: Oh, dat wist ik niet! Volgende keer maar even proberen! Thanks!

Natasja zei

Mmm, lekker zeg! =)

janne zei

mmmm lekker!! Ze zien er goed uit! Ik houd ook van lekker bakken!

Tatjana zei

Hmmm zien er lekker uit!!!

anne zei

ik krijg er gewoon zin in !!!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC