dinsdag 17 augustus 2010

Update: Nieuwe lay-out

Die andere was ik spuugzat! Hij was simpel, en ik vond de header niet mooi. Daarom dus deze. Bij sommige waar ik een "Lees meer" Artikel van heb gemaakt, moet je gewoon op de titel klikken! Dan kom je bij het artikel terecht. Dus geen paniek.

SCROLL NAAR ONDER VOOR HET ARTIKEL VAN VANDAAG:
SHOPLOG - FASHION!


Ik hoop dat jullie deze ook leuk vinden!

Love, Esmay

4 candy's:

Louise zei

haha ik was net op site bij een ander artikel aan het kijken, en ik klikte terug.
ik dacht dat ik op een heel andere site was gekomen door deze lay out haha!
maar hij is wel erg leuk geworden, grappig die houtachtige achtergrond!

Elisa zei

Mooi!

Rani zei

Mooie lay out!

Anoniem zei

Ik vind je nieuwe layout echt super mooi geworden. Leuk hoor.

Liefs, xxxx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC