zondag 29 augustus 2010

Personal: Vragenlijstje

Dit is ook weer een soort van tag. Maar ik had hem nooit gehad, maar ik vind hem wel leuk om te doen. Dus ik ga die gewoon lekker doen vandaag voor jullie! Zo komen jullie steeds meer over me te weten, en ja... Dat moet ook wel, want dit is een persoonlijke blog, haha!

Deze vragenlijst is gemaakt op 29-08-2010!

1. What time did you get up this morning?

Dat was half 10! Hé, ik heb nog vakantie! Dus het mag!

2. How do you like your steak?
Ik hou niet zo van vlees...

3. What was the last film you saw at the cinema?
Step Up 3D! Echt een té leuke film, iedereen moet hem gewoon zien!

4. What is your favorite TV show?
Ik heb niet echt een favoriet.

5. If you could live anywhere in the world where would it be?
Ik heb geen idee. Op dit moment... NYC of Parijs!

6. What did you have for breakfast?
2 Beschuitjes met hagelslag.

7. What is your favorite cuisine?
Ik heb niet echt een favoriet. Ik vind alles wel lekker (bijna... alles!)

8. What foods do you dislike? or rather don’t prefer?
Ik háát spruitjes! En ik hou ook echt niet van spek, broodjes beenham, of ander vlees waar vies spul aan zit! Bah!

9. Favorite place to eat?
Geen idee hoe het restaurant heet, maar daar hebben ze zulke lekkere dingen!

10. Favorite dressing?
Ik heb niet echt een favo. Ik vind Honing-Mosterd soms wel lekker.

11. What kind of vehicle do you drive?
Een normale, zwarte omafiets!

12. What are your favorite clothes?
Mijn G-Star broek! Ik heb hem al zo vaak aangehad, hij is al bijna kapot! :(

13. Where would you visit if you had the chance?
Ik wil naar de 5 hoofdsteden:
Amsterdam (ben ik al wel 's geweest, maar natuurlijk niet overal geweest, alleen in de Kalverstraat..)

NYC
Londen
Parijs
Berlijn

14. Cup 1/2 empty or 1/2 full?
Halfvol! Ik heb mezelf aangeleerd dat ik alles positief moet kijken, en niet negatief!

15. Where would you want to retire?
Ergens waar het lekker weer is, en waar al de mensen zijn van wie ik hou, dus familie en vrienden!

16. Favorite time of day?
Het maakt me niet echt uit!

17. Where were you born?
In Hardenberg in het ziekenhuis.

18. What is your favorite sport to watch?
Kunst schaatsen! Dat vind ik zo mooi om te zien.

22. People watcher?
Jep!

23. Are you a morning person or a night person?
Geen een. Ik ben een middagpersoon :P!

24. Do you have any pets?
Neee! En dat vind ik helemaal niet leuk! Ik wil of een hond, of een konijntje!

25. Any new and exciting news you’d like to share?
Op dit moment niks,
en anders laat ik jullie het weten op Twitter, dus volg me!

26. What did you want to be when you were little?
Genoeg. Eerst wou ik juf, en toen visagist, en toen goudsmit en toen...
27. What is your best childhood memory?
Ik ben nog een kindje. :P
Ik weet eigenlijk niet wat mijn 'beste' memorie is.

28. Are you a cat or dog person?
Hond, zeker weten! Katten zijn leuk, maar honden zijn gewoon leuker!

31. Been in a car accident?
Nee, en dan ben ik ook niet van plan! 


 34. Favorite Flower?
Rozen!

35. Favorite ice cream?
Vanille, Chocolade of Straicatella (?)!

36. Favorite fast food restaurant?
McDonald's, al kom ik daar bijna nooit!

39. What store would you max out your credit card?
De Bijenkorf, waar ze MAC en al die andere duurdere merken hebben.
En de Sephora!


42. Broccoli?
Eet ik bijna nooit!

43. What was your favorite vacation?
Een keertje naar Texel, was dat. Was echt superleuk!

44. Last person you went out to dinner with?
Papa, mama en mijn zus.


45. What are you listening to right now?
Bumpy Ride van Mohombi:


46. What is your favorite color?
Blauw en groen, en soms ook roze!

47. How many tattoos do you have?
Geen een.

49. What time did you finish this quiz?
11:17

50. Coffee drinker?
Nee!

Dit was de vragenlijst alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Esmay

8 candy's:

Regina zei

leuke tag en mooie layout!

Natasja zei

Leuk =)

Anoniem zei

Leukeeeeeeeeeeeee tag! :'D

Frauke zei

Leuk! ^^

Angélique zei

Leuk :)

Eline zei

Half 10 op een vrije vakantiedag vind ik nog best vroeg eigenlijk :D

Anoniem zei

Leuke tag. Zo leer je ook wat meer over de webmiss achter deze site. leuk hoor. Liefs, xxxx

Anoniem zei

Ik heb je nog een keer getagd :D Wel een andere tag dan deze ofcourse haha !


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC