woensdag 18 augustus 2010

Personal: Dansen is mijn ding

Ik zal om de tijd 's een artikel plaatsen wat jullie misschien niet van mij wisten. Vandaag ga ik jullie een soort verhaal vertellen over mijn 'danservaring'. Ik zit nu namelijk al een tijd op dansen, en vandaag dus een persoonlijk berichtje over mijn 'danservaring'.



Ik zit nu al bijna 4/5 jaar op dansen, en het begon allemaal toen een vriendinnetje van mij daarheen moest terwijl ik bij haar ging logeren. Ik mocht wel mee, maar dan mocht ik niet meedoen. Het mocht wel, maar ik wou het niet, omdat ik bang was dat ze me gingen uitlachen of iets dergelijks. Toen ik daar was vond ik het zo leuk, en ik ging toch lekker meedoen. En die dag besloot ik dat ik daar ook op wou.
Ik moest heel lang wachten, omdat er een enorme wachtlijst was met nog meer kinderen die op dansen wilden. Maar toen op een dag werd ik gebeld. Ik mocht op dansen!


Daar zat ik dan... Als 'nieuweling'. Maar ik had het gelijk naar mijn zin, want iedereen deed normaal tegen mij, en heel aardig. Ik danste vrolijk mee, als snapte ik sommige pasjes natuurlijk niet. Toch was ik 'goed' want na een paar maanden mocht ik doorstromen naar de volgende groep. Daar zat ik wél bij mijn vriendinnetje in!

En de tijden verstreken, en toen zat ik in de laatste groep. Of nouja.. De laatste groep op de vrijdagavond. Ik zit nu nog steeds in groep 4. Maar eigenlijk maakt het nu niet meer uit, want iedereen blijft bij elkaar omdat we zo hecht zijn met z'n allen. Het liefst wilde Yolanda (de 'lerares') geen nieuwe kinderen erbij, omdat die er dan misschien niet zou bijhoren.

Later mochten we ook naar Demogyjada's. Dat zijn een soort van dansevenementen, waar je je dans kan laten zien die je hebt geleerd. Ook wij gingen daarheen.
Steeds vaker, steeds meer!


En nu is het alweer nu. Zomervakantie. Nog 2 weken tegaan, en ik mag weer dansen. Elke vrijdag (helaas is er een zomerstop!). Ook dit jaar gaan we er weer tegenaan. Lekker dansen, en naar demogyjada's! It's gonna be a lot of fun!


Veel liefs, Esmay

4 candy's:

Elisa zei

Een vriendin van mij zat ook op dansen.

Diana zei

Wat leuk zeg. Stiekem wil ik dolgraag ballet leren, maar dat gaat jammer genoeg niet meer!
Heel leuk voor jou, je moet misschien eens een filmpje opnemen :D

Beautyshiine zei

Wat leuk!
Ik dans al 8 jaar :)

Natasja zei

Wat leuk, ik doe ook aan dansen. Bij ons is het ook zomerstop en ik mis het ook heel erg. Gelukkig mag ik er ook over 2 weken weer tegenaan =)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC