maandag 30 augustus 2010

Shoplog: 27-08-2010

Oeps! Ik heb me een klein beetje laten gaan bij de Hema, Kruidvat en de Trekpleister.
In 1 ochtend meer dan 30 euro uitgegeven! Dat is toch ernstig? Anyways, dat betekend niet dat ik niet blij ben met mijn spulletjes. Dus ik ga ze vol trots aan jullie showen!




En van die parfum was écht een foutje. Maar met mijn Bourjois parfum gemixt ruikt-ie best lekker! Die lipglossjes zijn trouwens superfijn en mooi!

Ik zeg trouwens nog een foutje: Ik begin met de Trekpleister, niet met de Kruidvat!
Foutje!


Willen jullie ergens een review van zien?

Liefs, Esmay

12 candy's:

Frauke zei

Leuke shoplog! :D

Natasja zei

Erg leuke aankoopjes =D

Eline zei

Van alles wil ik een review zien!

Lee; zei

Dat reinigingsspul van Bourjois lijkt me fijn! Haha en dat luchtje van DKNY, jammer dat het een mannenluchtje was, maar als ie echt lekker ruikt zou ik hem ook gewoon gebruiken hoor :P

Esmay (admin) zei

@ Eline: Ik maak een review van: Bourjois spul en van de Hema Jip&Janneke lijn? Is dat acceptabel? (A)

Anoniem zei

van alles waar swatches van te maken zijn. Die lakjes van catrice. Mooi hoor. Hahaha DKNY men. Wat grappig. Agh als je het niet bevalt breng je hem toch gewoon terug. Liefs, xxxxx

Elske zei

Erg leuk! Je hebt mooie nagels (:

Noelle zei

Jammer dat je de verkeerde parfum hebt gekocht. Ik vind eigenlijk mannen geuren vaak lekkerder dan vrouwen parfums :P

Anoniem zei

Leuke shoplog! & je hebt echt mooie nagels!

regina zei

leeeuk!

Tine zei

Leuke shoplog!
x

- zei

Leuke spulletjes allemaal!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC