maandag 16 augustus 2010

Beauty: Eyeko LE "3 in 1" Cream

Iedereen kent het schattige merk Eyeko wel. Ze verkopen mascaraatjes, nagellakjes, en ook een "3 in 1" Cream. Ze hebben nu een LE (Limited Edition) van deze laten maken. Namelijk eentje met zilveren shimmer. De 'gewone' versie heeft gouden shimmer, en deze dus zilveren. Vandaag ga ik deze Cream reviewen. Want is dit wel een musthave, of is-tie dus zeker 'overrated'?




Hij zit in ieder geval in een hele schattige verpakking. Zelfs op de verpakking zit een 'glow'. Echt supermooi gedaan. Ook het Eyeko-meisje staat er weer op. Ja, deze verpakking is cute!



De roze verpakking is wel hetzelfde gebleven. Lekker roze, lekker girly. Heel erg leuk. Hier heb ik niet zoveel over te zeggen, want what you see is what you get. De roze verpakking dus!



Het is een best wel luchtige cream. Het glijd lekker over je huid, en je voelt de shimmer helemaal niet als je de cream uitsmeert. Dat is zeker een pluspunt, want als het gaat 'schuren' is het ook niet goed, want dat kan ervoor zorgen dat je het product misschien nooit meer gaat gebruiken. Maar dat is met deze cream geen probleem, aangezien deze cream niet schuurt!


Je kan deze cream dus voor 3 dingen gebruiken. Als Highlighter, Moisturiser en Eye Cream.
Ik zelf vind hem alleen maar mooi als echte highlighter. Want als je hem gebruikt als Moisturiser dan zit je gezicht helemaal onder de shimmer, en lijk je net een discobol, en dat wil je natuurlijk niet. Ook als Eyecream vind ik hem ook niet zo prettig. Het geeft wel een open blik, maar of ik dat mooi vind? Ik zeg zelf: Alleen als Highlighter gebruiken!



Zei ik het je, het is echt een hele erge shimmer (maar niet té). Op de foto zie je het niet super, maar in real life zie je het echt wel! Ik vind het zelf supermooi om op je jukbeenderen te gebruiken. Dan ziet het er echt mooi uit. Het is niet too much, maar het is ook niet te weinig. Met de shimmer zit het dus goed!


Al met al vind ik dit een fijne cream. Helaas kan ik hem niet vergelijken met de andere 'normale' cream. Toch vind ik het wel een aanrader. Waarom? Omdat-ie een mooie, natuurlijk shine geeft, en niet abnormaal shimmery is! Je doet er ook best wel lang mee, omdat je steeds maar een heel klein beetje nodig hebt. Deze cream is zeker een must-have, en deze is dus zeker niet overrated!


Je kan deze cream nu kopen voor £8.00, €9.00 of $14.00 in de Eyeko-shop.


Veel liefs, Esmay

6 candy's:

Frauke zei

Ziet er fijn uit :)

Lee; zei

Ik zie het niet zo goed, maar als ie goed werkt is dat natuurlijk helemaal mooi :D!
Ook kun je natuurlijk eeuwen met dat potje doen, want er zit hartstikke veel in :P

Anoniem zei

Aw, hij ziet er schattig uit!
Best wel handig ook!

Diana zei

Ziet er heel goed uit. Ik ben al heel lang benieuwd naar deze cream, en jouw review heeft goed geholpen :D

Anoniem zei

Lijkt me een fijn product hoor ;)

Anoniem zei

Wat schattig! <3 Dat lijkt mij een goed product.


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC