zaterdag 28 augustus 2010

Beauty: My eyes are so blue as the sky

Ik had vandaag een EOTD gemaakt, en die look ga ik natuurlijk aan jullie laten zien.
Het is met blauw, maar het is wel simpel gehouden. Ik heb een palletje van Wet 'n Wild gebruikt, maar je kan natuurlijk ook andere palletjes ofzo gebruiken!



Ik kijk een beetje eng vind ik zelf!
Dit is 'em! Ik vind hem zelf best wel leuk. Sommigen vinden blauw met groen (oogkleur), maar ik hou van blauw, dus ik doe het lekker tegen de regels in! En wat heb ik nou precies gebruikt? Als basis had ik als eerst een GOSH Shadestick aangebracht in de kleur Love that Ivory. Daarna heb ik dus een Wet 'n Wild palletje gebruikt, die heet i-Sparkle in Monsoon. Daarna was het oogpotlood aan de beurt, die was van Rimmel, de Soft Kohl in Jet Black. En als de laatste touch, natuurlijk mascara, dat was mijn allerfijnste mascara van Pupa, de Ultraflex.
En verder heb ik niks gebruikt.

Dragen jullie wel 's blauwe oogschaduw?

Liefs, Esmay

8 candy's:

Frauke zei

Mooie look! :D

Anoniem zei

Mooi hoor. Staat je goed. Wat heb je mooie, volle wimpers van jezelf. Mooi hoor. Ik dacht eerst.. die heeft nep wimpers op. Maar mooi hoor. Ik ga zeker deze look een keer dragen. Bedankt voor de review. Liefs, xxxx

Esmay (admin) zei

@ Kalypso: Met dank aan mijn all time favourite mascara, de Pupa Ultraflex! Zeker een aanrader!
En over die nepwimpers; DIe kan ik niet eens goed aanbrengen! Oops! :P

Martine zei

Ik vind hem heel leuk :D Niet too much ofzo, gewoon goed :)

x Martine

Josephine zei

Mooie look! :D

Natasja zei

Mooie look! Ik doe wel eens blauw met grijs combineren, alleen blauw vind ik te blauw, omdat m'n ogen ook al blauw zijn. Ook al vinden sommigen blauw bij blauwe ogen niet mooi, ik doe het lekker toch, haha =P

Eline zei

Ik draag eigenlijk niet zo vaak blauw, ik weet niet waarom niet! Ik zal van de week weer eens blauw proberen :)

Anoniem zei

Heel mooie look, heb zo'n voorgevoel dat blauw weer 'in' is aan het komen! Heb al zoveel EOTD's gezien met blauw. Misschien moet ik het ook eens proberen!

Prachtig gecombineerd trouwens!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC