zaterdag 21 augustus 2010

Fashion: Mooie items van de H&M

Oke, de H&M is superbekend. En als je iets hebt van de H&M dan weet iedereen dat het van de H&M komt.. Maar toch laat ik vandaag jullie mooie items zien van de H&M! Oke.. Ik vind ze mooi!



Ik ben even gaan rondneuzen op de site, en ik heb er een paar uitgekozen.
Onder de foto staat een beschrijving wáárom ik ze leuk vind, dus dat is dan mooi meegenomen!



Ik vind de tekst mooi die erop staat: Best thing in life are free. Vind ik mooi!
Het is een oversized model, en oke.. Hij is misschien wat saai, maar het gaat om de tekst! Dit shirtje kost €9.95, echt een koopje toch?



Het blijkt dus maar weer dat ik gek ben op oversized shirtjes met een tekst. Deze tekst is Frans en op het shirt staat: Une Promenade en Ville. Ik vind de schoentjes eronder ook zo leuk! Dit superschattige, Franse shirtje kost maar €7.95!




Dit jurkje vind ik zo cute! De strik, de stipjes, love it! Het is misschien wat too much, maar ik vind het leuk! Helaas is dit jurkje best wel prijzig (mijn mening!), namelijk €29.95!



Dit is echte pure liefde! De print, de strik, zonder bandjes.. Ik wil hem. Hij is gewoon perfect! Helaas valt de prijs weer een beetje tegen, dat maakt hem weer minder perfect. Hij kost namelijk €39.95!

Deze tas is niet normaal mooi! Hij is misschien niet zo groot, maar voor shoppen of andere uitjes is-tie wel heel geschikt. Hij is ook nog in een andere kleur (Mistroze), maar ik vind deze kleur toch wel het mooist. Deze tas kun je meenemen voor maar €19.95!
Jep, ik ben ook gek van strikjes. Óok op deze armband. Vinden jullie hem ook niet pefect? Als ik in de H&M ben, dan neem ik deze mee, want ik vind hem té schattig om te laten liggen. Dit schattige armbandje kost me dan €6.95.

Vintage looking, echt leuk, daar hou ik wel van. Deze ketting is wat langer, en leuk bij wat simpelere shirtjes, dan is deze ketting de eyecatcher. Love! Het fijne is dat deze ketting nog niet eens zo duur is, namelijk €3.95, kan niet beter!
Oorbellen... Lange tijd was ik er geen fan van, maar sinds ik de Pieces oorbellen heb, wil ik er alleen maar meer! Ook al kan ik niet tegen sommige oorbellen, toch  ben ik er gek op! Deze oorbellen kosten ook maar €1.95, dus dat kán je gewoon niet laten liggen, toch?

Deze schoenen zijn perfect. Ze zijn alleen best wel een beetje hoog.. Maar de ruches vind ik superschattig. En schattig, tja.. Ik moet gewoon alles hebben wat schattig is! Deze beauty's kosten €29.95, en dat valt toch best mee voor zulke mooie schoenen?!

Ik vind ze allemaal superleuk, maar wat zouden jullie anders doen? En wat zouden jullie
ab-so-luut niet kiezen? En juist wel?

Veel liefs, Esmay

12 candy's:

Elisa zei

Leuke dingen!
Die armband is echt superschattig!

Natasja zei

Allereerst, ik schrok me net kapot toen ik op je oude blog kwam, toen ik las dat je ging stoppen (haha, ik lees dat natuurlijk nu pas, omdat ik net terug ben van vakantie). Maar nu zie ik dat je een nieuwe blog heb, superleuk! Ben blij dat je niet gestopt bent met bloggen =)

En nu even over het artikel; echt super mooie items. Ik word hier nogal hebberig van, haha =P

Frauke zei

Ik vind eigenlijk alleen het kleedje echt leuk, en de tas is ook oke. De rest is niet zo mijn stijl :)

Loeder zei

de peeptoes heb ik besteld, vind ze zoo leuk, ben erg benieuwd hoe ze irl zijn :)

Anoniem zei

Hele leuke spullen. Die jurk met die strik is vet mooi. En die schoenen. Hihi die heb ik geprobeert bij de H&M. Ze zitten echt prima maar het probleem is. Ik kan er niet lang op lopen. Dus heb ik besloten ze niet te kopen. Maar ik vind ze nogsteeds heel erg mooi. Die sieraden heb ik. Die zijn echt cute. Leuke review. Liefs, xxxxx

Daniella zei

De eerste shirt heb ik ook besteld, maar die is echt veels te groot en hij valt niet mooi. En die ketting en oorbellen heb ik ook, maar die zijn wel mooi :)

Noelle zei

Vooral de armband met het strikje vind ik mooi, alleen zou het mooier zijn (vind ik) als het parels waren in plaats van die hoekige dingen :(

Anoniem zei

Whoeh, die tas staat op mijn wishlist hihi! <3

Diana zei

Ik heb die tas in mistroze! I love it! Ik kan niet stoppen met ernaar te staren. Ik zou deze zeker kopen als ik jou was :D

Anoniem zei

ONE DIRECTIONN!! ♥♥♥♥♥

Anoniem zei

omg ik ben verliefd op dar jurkje zonder bandjes! <3

Anoniem zei

Die armband is echt schattig maar wel heel duur voor een armband

K ben sws verliefd op die jurkjes :D


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC