vrijdag 13 augustus 2010

Update: I'm Back in "Business"


Leuk dat jullie allemaal kijken op mijn nieuwe, frisse blog!
Ik wou heel graag (ook op mijn andere) een frisse start maken, en dat kan ik nu doen!
En wat kunnen jullie allemaal verwachten? Lees dan verder!


Op mijn blog zul je nu niet alleen beautypost tegenkomen, nee, ook persoonlijk.
En dat is ook de reden waarom ik heb ben gestopt met die andere, ik kon eigenlijk alleen maar over beauty posten, en dat wil ik niet meer. Dit is mijn "van alles en nog wat-blog". Een blog met artikels over mezelf en mijn leven, maar ook over beauty en fashion!

Ook kan ik nu zelf het "Lees meer" kopje toevoegen. Dit zal ik alleen doen bij langere artikels,
bij korte zal ik dat natuurlijk niet doen. Want ik heb heel vaak gehoord en gelezen dat de meeste mensen dat niet zo fijn en prettig vinden, daarom zal ik het dus alleen bij lange artikels doen!

Natuurlijk blijf ik ook lekker filmpjes maken. Dat kunnen vlogs zijn, maar ook beautyfilmpjes, met bijvoorbeeld een review. Of gewoon lekker neutraal: een shoplog! Gewoon over van alles dus.

Ook zal ik op een vaste tijd élke dag updaten. Elke dag is dat om 18:00. Lekker een neutrale tijd! Hier heb ik zelf om gekozen omdat ik dan 's middags een update kan schrijven, en dan 's avonds online kan gooien!

Ik hoop natuurlijk dat jullie het allemaal leuk vinden dat ik weer ben begonnen, én reacties gaan achterlaten. Want zonder reacties vind ik het zelf niet leuk. Reacties geven je de "mood" om door te gaan. Dus reacties zijn altijd welkom!

Veel plezier!

Liefs, Esmay

5 candy's:

Anoniem zei

Wat leuk dat je weer begint!
Ben nieuwsgierig naar je artikels!

Eva zei

Superleuk dat je weer begint =D
Ben heel benieuwd <3

Laura zei

Inderdaad, ik heb zelf echt een hekel aan de lees meer knop. Aan de andere kant kan het juist weer als lokaas worden gebruikt voor reacties, want dan hoef je niet apart op de reactie knop te klikken.

Loeder zei

leuk! Ben benieuwd!

Nailpolicious zei

leuk dat je toch nog blijft bloggen! en leuk al die reacties die je net bij me achterliet!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC