vrijdag 20 augustus 2010

Personal: Dat wisten jullie nog niet van mij

Oke, die titel vind ik een beetje lullig overkomen. Waarom weet ik eigenlijk niet. Maar het lijkt dan net of jullie dan echt álles over me moeten weten! Maar.. Dit is een ding wat ik nog nooit heb laten weten. Ook niet op mijn andere blog. En nu is het daar tijd voor!



Jullie wisten namelijk niet dat ik een bril heb! Ja, een bril. Een kijkding, een ding met glazen om doorheen te kijken! Ja, die heb ik dus!
Het was namelijk begonnen in groep 8, daar kon ik namelijk, als ik achteraan zat, het bord niet goed zien wat ze daar hadden opgeschreven. Ik dacht van: Mm.. Waarom kan ik dat niet lezen?
Mijn zus had al een bril, dus als zij de ogen had laten testen, wou ik ook graag even. En daaruit was gebleken dat ik ook een bril moest. Of ik dat erg vond? Nee, het was alleen wel een beetje wennen, maar ik vond het niet erg.


En nu zit ik alweer in de derde (nouja.. Na de vakantie!), en heb ik nog steeds een bril.
Ik heb tot nu toe 2 brillen gehad. Een zwart, simpel montuur, en nu heb ik een donkerblauwe met paars, met details. Ik wou namelijk een keer wat anders.
Maar steeds vaker vragen mensen: Waarom neem je geen lenzen? Nou dat wil ik wel, maar het is duur, en ik heb steeds vaker erg tranerige ogen, en met lenzen is dat nog erger. En een bril is toch helemaal niet zo erg?
Nu zijn jullie vast wel benieuwd naar mijn bril, dus ga ik hem jullie laten zien!


Mijn bril is trouwens van Mexx

Is het voor jullie wennen? Misschien wel, want jullie zijn me gewend zonder bril, ik maakte namelijk met FOTD of iets anders namelijk altijd zonder bril omdat de weerspiegeling altijd zo irritant is. Vandaar! Toch ben ik happy met mijn bril, en kan ik er niet meer zonder (duuuh, anders kan ik ook alles niet zo goed bekijken!).


Wie van jullie heeft ook een bril/lenzen?


Veel liefs, Esmay

7 candy's:

Frauke zei

Haha zo toevallig mijn bril is ook van Mexx! Die van mij is donkergroen kaki achtig met lichtgroene ingraveringen aan de oren zegmaar :P Maar ik wil wel heel graag lenzen, alleen krijg ik er geen van mijn oudders :( :(

Elisa zei

Ik heb ook een bril sinds groep 7.
Mijn bril is paars & lijkt wel een beetje op jou bril :)

Louise zei

die bril staat je goed!
ik heb geen bril nodig.

Chantal zei

Ik heb zelf geen bril of lenzen. Maar de bril mistaat je niet trouwens! ;)

Sharon zei

Ik heb gelukkig geen bril, volgens mij staat dat mij voor geen meter haha. Staat jou wel leuk! :)

Anoniem zei

Hahaha, echt waar? Wat leuk. Er is niks mis met een bril. Staat je goed hoor meid.

Liefs, xxxx

Natasja zei

Hé, dat wist ik nog niet, haha =P Het staat je wel erg goed hoor. Ik heb zelf geen bril of lenzen.


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC