zondag 15 augustus 2010

Lifestyle: Mijn gadgets

Iedereen heeft vast wel 'electronische' producten. Ook ik! Niet zoveel. Maar dat hoeft van mij ook niet, want ik heb genoeg aan wat ik nu heb! Ik wou het gewoon aan jullie laten zien, omdat ik dat wel leuk vond. En ik hoop jullie ook!

First of all mijn spullen voor mijn blog. Ik had natuurlijk hiervoor een andere, en daarvoor moest ik natuurlijk ook een camera, en een computer en al die andere dingen.



Dit is mijn camera. Het is een Samsung ES15. Hiermee kan ik foto's maken, en filmpjes. Helaas stelt hij niet zo fijn scherp in filmpjes (als ik wat van dichtbij ga laten zien, dan stelt-ie dat niet scherp), dat is soms wel irritant. Toch ben ik hier wel heel erg blij mee. Ik gebruik hem niet alleen voor mijn blog. Natuurlijk ook met vriendinnen, en bijv. op vakantie/uitjes. Oh, hij is trouwens een keer gemaakt, vandaar de blauwe lens. Hier zat eerst een gewone zilveren op, maar aangezien die kapot was..! Mijn camera koste me €65,00, maar er zat toen korting op, deze had ik gekocht bij de Expert.


Een computer.. Ik kan er niet meer zonder. Even mijn mail checken, of lekker op Twitter. Het is een Packard Bell (de monitor), en het beeldscherm is van HP. Mijn muis is van Vivanco, maar dit hoort eigenlijk een Trust te zijn, maar die is een keer kapot gegaan, en nu is-tie al voor 2 maanden naar de maker. Oeps. Mijn toetsenbord is ook van Trust, ze zaten bij elkaar in een pakket, en ze zijn draadloos, dus geen irritante draden in de knoop.
Hoe duur mijn computer is geweest, dat weet ik niet!



Ja, ik heb ook een webcam! Deze had ik aangeschaft omdat ik best wel vaak cam met vriendinnen, en dat is gewoon leuk! Deze is ook van Trust. Wel jammer dat deze geen geluid opneemt, anders kon je hier ook filmpjes meemaken, maar helaas. Deze heb ik bij de Kruidvat gekocht, voor €10.00 mocht ik hem meenemen.


Tja, een mobiel. Heel erg handig, maar er gaat zoveel beltegoed doorheen bij mij. En dat komt vooral omdat ik erg vaak sms! Mijn mobiel is van Samsung, en het is de Corby! I love it.
Hij reageert heel erg snel, je kan de achterkantjes verwisselen, en hij heeft een redelijk goede camera. Zeker een aanrader als je een mobiel gaat kopen!
Voor een Samsung Corby betaal je €87.00, tenminste bij mij, en dat was dan inc. inruil én een geheugenkaartje erbij. Ik heb hem gekocht bij The Phone House, maar je kunt hem overal wel krijgen!

Verder heb ik geen andere gadgets. Ik heb geen iPod, hoe graag ik dat ook zou willen.
En ik heb ook geen laptop, of een Nintendo DS.
Toch ben ik blij met mijn gadgets, want op mijn mobiel kan ik ook wel muziek luisteren!

Wat voor gadgets hebben jullie allemaal?

Liefs, Esmay

6 candy's:

tess zei

erg leuk je nieuwe blog.
ik was trouw volger van je oude blog, dus deze ga ik ook volgen.
ik heb ook een nieuwe blog, ik wou ook wat persoonlijkers.

Nina zei

leuke blog

Elisa zei

Leuke gadgets, ik heb een nintendo ds, Samsung Star, computer & een wii :)

Anoniem zei

Wat een leuke mobiel en camera <3

xxxxxxxxxxxx

Annemarie zei

een monitor is hetzelfde als een beeldscherm;) Die mobiel is echt tof! Ik vind het zo leuk dat je die achterkantjes kan verwisselen!

Esmay (Admin) zei

@ Annemarie: Ooh echt!? Ik dacht dat de monitor zegmaar het kastje was! (A)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC