maandag 23 augustus 2010

Fashion: LookBook.nu

LookBook, een site met allemaal inspiratiefoto's vanuit de hele wereld. Zo heb je mensen van Nederland, maar ook uit Rusland, Zweden of Engeland. Als jij een keer een Bad Fashion Day hebt, ga dan daar kijken, wedden dat jij veel inspi opdoet!? Ik heb ook een paar foto's uitgezocht. En die ga ik vandaag aan jullie laten zien! 








En dat waren mijn inspiration foto's. Sommigen zijn best wel simpel, maar ik ben gewoon een simpel meisje! Ik vind vooral het bloemenrokje aan het eind leuk. En ja, ik vind alle outfits leuk, want ik heb ze niet voor niets gekozen!

Welke outfit vinden jullie het leukst?

Liefs, Esmay

7 candy's:

Frauke zei

De kaatste heeft een leuk rokje aan : D

Elisa zei

Ze zijn allemaal wel leuk!
Die met dat bloemenrokje vindt ik ook het leukste!

Elske zei

De onderste twee zijn mijn favoriet! (:

Anoniem zei

Hele leuke looks. Lekker makkelijk en simpel. Zeker een goeie site en tip. Leuke review.
Liefs, xxx

Diana zei

Zulke foto's vind ik prachtig. Mijn favoriet is foto nr 5. Of 6. Vind ze allemaal eigenlijk leuk :D

Natasja zei

stuk voor stuk mooie foto's!

Axelle zei

ik kijk ook vaak op lookbook voor inspiratie :D


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC