zaterdag 14 augustus 2010

Shoplog: Beauty & Accessoires

Natuurlijk bén ik nog steeds een beautyaddict, en zoals ik al zei is deze blog ook een beetje voor mijn beautyverslaving. Op vakantie (in Nederland - Groenlo - Marveld Recreatie) heb ik ook een aantal beauty dingetjes en wat accesoires geshopt (Oh, en ik laat gelijk tijdschriften enzo zien!). En die ga ik vandaag aan jullie laten zien.



Als eerst gingen we zaterdag (07-08-2010) naar Winterswijk.
Dat vond ik niet echt een hele leuke stad. Je had er maar weinig "leuke" winkels.
Toch heb ik er wel 3 dingetjes gekocht (Oké, 1 kledingstuk!).

Bij de Pieces kocht ik deze uberschattige oorbellen. Ik vind ze zelf echt superleuk, en ze waren maar €7.95, dat is echt niet duur voor 3 paar oorbellen, vind ik dan. Ben ik echt superblij mee, want ik wou altijd al strikjesoorbellen, en als je er gratis cupcake en diamandjesoorbellen bij krijgt maakt het natuurlijk weer helemaal leuk! Sowieso vind ik de Pieces een hele leuke winkel. Wat ik wel miste bij dit filiaal was dat hier helemaal geen Pieces lakjes waren. Dat vond ik wel jammer, want ik had er graag eentje gewild om te testen. Maar het is niet anders!


Bij de Bruna kocht ik deze agenda van de Elle Girl. Deze vind ik superleuk. De buitenkant vind ik leuk, maar de binnenkant is ook supervrolijk. Ook zitten er andere leuke dingen in. Zoals een "Twitter Update", met Twittermomentjes van de sterren, en "Quotes" van bekende designers.
Echt superleuk. Ook heb je een pagina met Yoga-oefeningen en tips hoe je je kledingkast weer winterproof kan maken (dingen weggooien, en dingen bewaren!). Ook door de hele agenda staan beauty of fashiontips. Die kostte €14.95.

Die zondag (08-08-2010) was ik mijn schuifjes kwijtgeraakt, en ik wou wel weer nieuwe, want ik haat het als mijn haar voor mijn ogen hangt. Dus heb ik even bij de supermarkt bij de "camping" wat schuifjes opgehaalt.

Oeps, ik was natuurlijk weer het pakje kwijt!

Ook met deze schuifjes is niets mis! Ze zijn wel 'glad', maar 'glijden' niet zomaar uit je haar. Ook zijn ze lekker groot! Deze waren dus gewoon bij het supermarktje voor €1.09 te koop! Deze zijn verder niet zo bijzonder, dus hiervan hoef ik vast geen heel verhaaltje te schrijven!

En toen was het alweer maandag (09-08-2010). En ook toen gingen we weer winkelen. Dit keer in Lichtenvoorde. Dat is kleiner dan Winterswijk, maar hier heb ik wel meer gekocht.
Voornamelijk kleding, maar ik heb ook wat beautyspulletjes gekocht.


Bij de Hema ben ik lichtjes losgegaan. Ik zag de nieuwe Jip&Janneke lijn, en daar moest ik gewoon wat van hebben! Ik heb dan ook de mooie bronzer gekocht. Deze is wel wat lichtjes voor mijn huid, maar voor in de winter lijkt-ie me prachtig. Deze heeft in "fake"-licht wat glitters, maar in gewoon daglicht een mooie glans. Deze bronzer koste maar €4.50, en dat is-tie zeker waard! Ook heb ik een Body Scrub Gel gekocht van Jip&Janneke. Ik moest nog een scrub hebben, en als je een Jip&Janneke verpakking krijgt.. Hij ruikt echt superlekker, en hij werkt gewoon prima. Ben ik ook weer blij mee. Deze koste €2.50!


Bij de Kruidvat was er een 'nagelfestijn' bezig. Er was 1+1 gratis op álle nagelspulletjes. Hier heb ik natuurlijk ook gebruik van gemaakt. Ik heb 2 Essence lakjes gekocht. Een zwarte, omdat ik die wel nodig had, maar niet zoveel voor uit wilde geven, het is de kleur 20 Fatal van de Multi Dimension lijn. Deze kosten normaal €1.59. En toen moest ik er nog eentje bij. Eigenlijk wilde ik een framboos-roze-rood kleurtje, maar die was er niet meer. Toen kocht ik maar dit lichtroze lakje in 05 Sweet as Candy. Een superleuke naam. Want hij is ook zo schattig als snoepjes! Deze dekt niet super, maar het is wel een mooi neutraal kleurtje! Deze schattige lakjes kosten normaal maar €1.30. Sommige lakjes van deze lijn (Colour&Go) zijn niet zo fijn. Maar ik heb er een paar die juist wel mooi zijn!
En ik zag nog een Essence blushkwast. Die hebben ze veranderd. Eerst hadden ze een bruine versie hiervan, maar die hebben ze toch maar stijlvol roze gemaakt. Heel erg leuk. Hij is wat kleiner als de Moonlight kwast. Deze heb ik gekocht voor de bronzer van de Hema.
Nu heb ik bijna alle Essence kwasten (behalve die van de 50's Fever collectie!).
Die Essence kwast koste me maar €2.79.


En bij een standaard boekenwinkeltje heb ik geen boeken gekocht, maar tijdschriften.
Ze zaten bij elkaar in 1 pakket. En dat vond ik wel leuk, aangezien ik het wel leuk vind om wat te lezen in de vakantie. De Girlz! vind ik ook heel erg leuk, daar heb ik al een hele collectie van! Ook dit nummer is leuk, aangezien Vera Camilla er instaat met haar verhaal. Ook staan er andere leuke en intressante dingen in.
De Stars is een tijdschrift die ik eigenlijk altijd al wilde kopen, maar toch nooit kocht.
Toch vind ik dit een erg leuk tijdschrift, en ik ga hem zeker weten vaker kopen. Ook had ik geluk, want dit is een extra dik nummer omdat het tijdschrift 5 jaar bestaat!

En dat waren tot nu toe de beautydingetjes, de accesoires, en de "boekenwinkelspulletjes".
Ik heb me redelijk ingehouden vind ik zelf, aangezien ik niet zoveel geld meer had.
Maar ik ben blij met de spullen die ik heb, dus vind ik het goed zo.
Het "fashion"gedeelte komt een andere keer.

Veel liefs, Esmay

11 candy's:

Elisa zei

Leuke shoplog!

ellie zei

beetje zonde om die nagellak zo op de foto te zetten x'D en ik vind echt dat deze blog veel spontaner is dan je andere (weet ook niet hoe het komt, maar zo komt het op mij over :p haha) alleen ik vind al die dikgedrukte en schuingedrukte en onderstreepte dingen iets too much. maar wel leuke dingetjes gekocht! ben benieuwd naar het fashion deel :D! xoxo

Floor / Marjolein zei

Ooh, is dat niet zonde dat je zowat de helft van je nagellak eruit laat lopen? Ö En die agenda is supertof!

Astrid zei

wauw! ik ben zooooo blij dat je niet gestopt bent en terug opnieuw begonnen bent, dat wil echt wel zeggen dat je het supergraag doet, doe zo voort meid! ^^

Shelley zei

Die bodyscrub verpakking is echt cute! En die cupcakeoorbellen zijn echt schattig<3

Anoniem zei

Die oorbellen zijn schattig!!

Esmay zei

@ Ellie, Floor en Marjolein:
Ja ik wou wat speciaals doen, alleen het duurde wat langer dan verwacht dus vandaar dat er een beetje veel is uitgelopen haha! ^^

@ Ellie: Nou dankjewel! Ik weet wel een beetje hoe dat komt, want daar wou ik een beetje 'proffesioneel' blijven, maar hier heb ik er schijt aan! Ja, misschien is het wat druk, maar ik vind het wel leuk haha!

@ Astrid: Nou dankjewel! Heel lief dat je dat zegt!

Vera Camilla zei

woehoe :D

Rani zei

Gave spulletjes heb je gekocht! Ik wil die bronzer van de Hema ook!

LiefdeVoorBeauty zei

Leuke spulletjes heb je gekocht. Mooie foto's maak je er ook van :D

Diana zei

Die cupcake oorbellen zijn superlief :)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC