donderdag 26 augustus 2010

Update: Follow me

Ik heb het állemaal! Wat je maar wilt bedenken. Ik heb het! Alleen.. Sommigen weten dat niet, dus vandaar even dit postje, om mezelf aan te prijzen, ghehe ^^!

Twitter
Dit is niet een twitter waarmee ik ook updates over mijn site update (?).
Gewoon een twitter waarmee ik tweet wat ik doe!

BlogLovin'
Waarmee in je 1 keer alle update's kan zien van mijn site!
Zo ben je altijd op de hoogte!

Formspring
Hier kun je me álles vragen!

Heb je verder nog vragen/opmerkingen/tips of iets anders..
Stuur dan gewoon een mailtje naar info@mysweetcandylife.tk!
Wees niet bang, ik bijt niet!

Veel liefs, Esmay

2 candy's:

Anoniem zei

Hihi, thanks voor deze post. Zo weer ik ook dat ik je kan volgen via bloglovin. Liefs, xxxx

Frauke zei

Leuk :D Ik volg je al! :)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC