vrijdag 27 augustus 2010

Fashion: Girly-Girl meets Rock!

Jullie vonden het wel leuk om een OOTD te zien van de aankoopjes van mijn vakantie,
en dat is ook gelijk iets wat ik vandaag ga doen. Het is buiten gefotograveerd, en écht.. Ik heb er lang over gedaan! Het wou maar niet lukken, maar op naar de foto's!


Zo ben ik, lekker gek!
En hier is de outfit. Hij is redelijk simpel, maar normaal ben ik ook niet zo van de ringbing.
En waarom de titel: Girly-Girl meets Rock! Nou, ik zou het je vertellen.
De roosjes op het shirt zijn heel girly. Maar door het vestje is-ie wat stoerder, en daarom de titel! Sommigen verklaren me voor gek dat ik mijn fake Uggs aan heb, maar het was al 's avonds, en we gingen naar de bios (Step Up 3D!), dus ik had lekkere warme kleding aan,  want we gingen op de scooter.

Stiekem afgekeken van BeautyLab, maar ik vond het ook wel een keer leuk om te springen.

Nu zal ik ook vertellen wat ik allemaal aan heb.
Het rozenshirtje is dus van Vero Moda, en die koste €14.95, dan hebben we nog het vestje, en die is van Only Play, en die weet ik niet meer hoeveel die koste, omdat dat alweer een tijdje geleden is. Dan de broek.. Die is een beetje duur. Hij is namelijk van G-Star, en koste rond de €120.00 of duurder! Ja, heel duur, maar het is wel mijn favo broek! En als laatst hebben we mijn Ella Uggs, die kosten volgens mij €20.00!

En dat was mijn hele outfit. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te zien.

Zouden jullie dit ook zo dragen, of niet?

Liefs, Esmay

9 candy's:

Natasja zei

Erg leuk, die foto's zijn ook heel leuk zo buiten =)

Frauke zei

Leuk hoor! Je staat goed met je bril :D Ik totaaaaal niet, ben dan ook superblij want ik heb net lenzen gekregen :D :D

Anoniem zei

Ik vind de uggs het leukste. Staat je goed. Liefs, xxxx

Elisa zei

Leuke outfit!

Eline zei

Step up 3d is tof he!

Milou - LSW zei

Superleuk! Vooral dat topje van de Only!

Vief zei

Leukleuk!

Diana zei

Leuke outfit, moet je zeker vaker doen! x

Loeder zei

hihi coole foto als je springt!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC