donderdag 26 augustus 2010

Beauty: ELF "Berry Mix" Eyeshadow Duo

Als je iets van ELF test, doe het dan ook gelijk goed, en neem er een oogschaduw bij. Want oogschaduw kun je lekker makkelijk testen. Crease 't? Dan is het niks. Geen pigment? Dan is het bagger. Maar vandaag laat ik jullie een goedkoop, maar wel goed oogschaduwduo zien!



De verpakking vind ik mooi. Hij ziet eruit als een oogschaduw van de Studio-lijn, want hij heeft zwart plastic. Dit vind ik mooier dan het doorzichtige plastic, zoals bij de blush. De verpakking vind ik mooi, maar ik vind het irritant dat het zo'n draaidop heeft. Als het een gewone verpakking had, a lá MAC, dan was het handiger. Want hierbij kun je de 'dop' veel sneller verliezen. Dat is jammer, maar verder is de verpakking goedgekeurd!


De textuur vind ik erg fijn. Het is niet erg poederig, het is eerder een beetje creamy. Dat werkt erg fijn. Verder creast-ie niet zo heel erg snel. Met een goede basis blijft het gedurende dag redelijk goed opzitten, en dat is wat ik wil! Zonder basis creast-ie wel wat sneller, dus een goede basis is, bij deze oogschaduw, het halve werk!


Het pigment is erg goed, vind ik zelf! Dit is met slechts éen veegje, en ik vind dat er best veel pigment af komt. De oogschaduw korrelt ook niet erg veel, dat is erg fijn, want zo heb je niet zoveel kans op fall-out, want fall-out wil je echt niet!

Ik vind dit dus zeker een goede oogschaduw! Hij blijft lang zitten (mét basis), korrelt nauwelijks, én is lekker goedkoop. Het nadeel is dus wel weer dat je het online moet bestellen, omdat het niet in de 'gewone' winkel te verkrijgen is. Verder is deze oogschaduw helemaal goedgekeurd!

Deze oogschaduw kost maar €1.00, in de webshop van ELF!

Veel liefs, Esmay

7 candy's:

Anoniem zei

Zo te zien is deze goedgekeurt. Dat is goed nieuws want binnenkort ga ik ook daar het een en ander aan make-up bestellen. Bestelde meestal daar de brushshampoo. Thanks voor de review. Het zijn 2 mooie kleuren. Daar kun je een mooie combi mee maken.
Liefs, xxx

Astrid zei

Ziet er heel mooi uit! Ik heb zelf ook een oogschaduw paletteje met 4 kleurtjes van ElF, en dat is ook echt supermooi! ^^

Eline zei

Mooie tint!

Natasja zei

Lijkt me echt heel mooi!

Josephine zei

Wauw!

Anoniem zei

Hoe betaal je bij elf, zelfde manier als bij ebay of niet?

Esmay (admin) zei

@ Anoniem: Je kan alleen betalen via alle VisaCards of Mastercards, bankoverschrijving of PayPal. De rest accepteren ze (nog) niet!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC