dinsdag 17 augustus 2010

Shoplog: Fashion

Ja, op vakantie had ik natuurlijk ook wat fashiondingetjes gekocht. Ik vind ze zelf echt superleuk, en ben blij met alles. En die prijsjes.. die zijn ook heerlijk! Ik heb de winkel én de prijs onthouden, dus als je er ook een keer bent: Neem een kijkje! (Ik was in Winterswijk en Lichtenvoorde geweest).



Op zaterdag (07-09-2010) gingen we naar Winterswijk, daar was ik op zoek naar een normaal zwart hemdje. Waarom? Dat is lekker makkelijk voor onder je kleding! En ik maar zoeken, en waar vond ik hem...


...bij de Pieces! Het is een normaal, zwart, simpel hemdje. Ook wel tanktop genoemd. Zit lekker! Hij is ook lekker lang, maar dat komt eigenlijk omdat ik 'm een maat groter heb genomen, maar dat vind ik niet erg. Ik hou niet zo van die korte tanktops! Deze kostte bij de Pieces maar €9.95!

In Lichtenvoorde op maandag (09-08-2010) heb ik meer gekocht. Het was eerst zoeken naar een paar leuke winkels, maar die hadden we wel gevonden (niet dat Lichtenvoorde groot was, maar oke!). Ik vind ze zelf erg leuk, en je kan de meeste spullen ook bij andere winkels kopen, dus zo heel 'speciaal' was het niet...



Bij het Broekenhuis had ik namelijk deze items gevonden. Erg leuk, maar de shirtjes zijn van Vero Moda, dus ook ergens anders prima te vekrijgen. Ik vind ze zelf erg leuk, ook al zijn ze een beetje hetzelfde (I don't care). Deze heb ik ook in een paar maten te groot (zijn zijn maat L!), maar dat waren nog maar de enigste maten, en nu kan ik ze ook lekker als jurkje gebruiken, dus zo erg is het niet! Ik vind de roosjes erop erg schattig. Deze shirtjes mocht ik meenemen voor €14.95, een koopje!
Ook had ik bij diezelfde winkel die legging gekocht, voor het eerste shirt. Zo kan ik het eerste shirt ook als jurkje gebruiken. De legging is ongeveer dezelfde kleur als de 'basiskleur' van het shirt! Deze zit lekker, en heeft ook details op de knie. Deze legging was ook €14.95!

Natuurlijk komen er OOTD van, als jullie dat leuk vinden natuurlijk, want zo krijg je wel een betere 'ingeving' van de shirtjes en de legging.
Niet zoveel spullen als de vorige keer, maar toch ben ik erg blij met deze items!

Die ene foto is niet helemaal goed, maar anders konden jullie de kledingstukken niet goed zien ;)


Veel liefs, Esmay

5 candy's:

Louise zei

die shirtjes met de rozen zijn echt leuk!
vooral de rode vind ik mooi, en lekker goedkoop ook!

Laura zei

Ik vind die shirtjes met die rozen niet echt bijzonder als ik ze zo zie. Maar je zou ze leuk kunnen dragen! Ben nu al benieuwd naar zo'n OOTD daarvan ;-)

Ellen zei

Wat een leuke shoplog, ik ga eigenlijk nooit naar lichtenvoorde of winterswijk om te winkelen. Ga liever naar doetinchem of arnhem, maar die kleren zijn zo leuk!

Anoniem zei

Zo'n hempje is vet handig. Die moet ik ook nog even inslaan. Liefs, xxx

Natasja zei

Leuk! Dat hemdje heb ik ook, vind die van Pieces altijd erg fijn, goede lengte en ze worden niet korter door het wassen =)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC