woensdag 25 augustus 2010

Personal: 25 Vragen

Ik zag hem al op veel blogs voorbij komen, en daar vond ik het altijd ook wel leuk om te lezen. Vandaar dat ik 'm vandaag ook doe. Zo komen jullie wat meer over mij te weten, en dat is ook wel leuk, toch? Have fun!


Heb je huisdieren?
Nee, jammer genoeg niet! We hadden eerst wel guppy's, maar die gingen op een gegeven moment allemaal dood. En ik wou een konijn, maar dat mocht niet! :(



Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen.

Mijn mobiel, stijltang en de webcam.


Hoe is het weer op dit moment?
Het miezert nog (hele kleine regendruppeltjes). En de lucht is helemaal wit. Niet zulk mooi weer, jammer genoeg.

Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik ben nog geen 18. En ik heb ook nog nooit een ongeluk gehad!


Hoe laat stond je vanmorgen op?
Dat was om 9 uur. Ik kon niet meer uitslapen :(. Dus ging ik maar uit bed.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteravond. Ik douche elke avond ;).

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Dat was geloof ik The Twilight Saga; Eclipse, maar dat weet ik ook niet meer zeker.


Wat staat er in je laatste smsje?
Dat is een heel lang smsje. Of ik op mijn vriendin's verjaardag kwam! ;)

Wat is je ringtone?
Hij staat op stil, maar anders heb ik zo'n standaard geluid.
Ik heb dus een Samsung Corby en het geluid heet "The Time is Now".


Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, maar nooit ver weg, helaas. Omdat mama niet zo lang in de auto wil zitten.
Ik ben naar Belgie en Duitsland geweest.

Hou je van sushi?
Sommige 'sushis' vind ik wel lekker, maar anderen kan ik dan ook weer uitkotsen.

 
Waar doe je je boodschappen?
Nou, ik doe ze niet zelf. Maar mama gaat altijd naar de C1000, de Jumbo, de Lidl en de Aldi.


Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Nee, ik neem eigenlijk nooit medicijnen. Alleen als ik verkouden ben een hoestdrankje, of als ik een zere keel heb een Strepsil, maar meer neem ik niet.

Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb een oudere zus van 16.

Heb je een gewone computer of laptop?
We hebben 2 gewone computers, waarvan 1 op mijn kamer staat, en 1 beneden. Maar die van beneden is sneller, dus daar zit ik ook wel 's op. (A)


Hoe oud word je op je volgende verjaardag?

Wat een rotvraag, ik ben namelijk net jarig geweest, en nu duurt het nog zolang.
Maar dan word ik 15.

Draag je contactlenzen of een bril?
Jep, een bril. Maar daarover hebben jullie al een keer wat kunnen lezen!

Verf je je haar?
Alleen in de zomer wil ik altijd wat high-lights erin, omdat ik dat leuk vind. Verder verf ik het nooit!


Vertel iets over je planning van vandaag.
Nou, ik heb voor de site gewerkt. Ik heb mijn kamer schoongemaakt, ik heb natuurlijk gegeten, en ik ga straks zometeen douchen.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Pffff. Volgens mij was dat tijdens de film The Twilight Saga; New Moon. Ik moest huilen omdat Edward, Bella verliet. En dat vond ik zó zielig.


Wat is de perfecte pizza?
Ik zou niet weten welke ik perfect vind. Ik vind de meest simpele lekker. Zoals Margaritha, of Hawaii.

Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
De € 1 hamburger van de MCDonals!


Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nee, ik ben nooit 24 uur wakker gebleven. Ik denk ook niet dat ik dat kan,
wel is natuurlijk van 9 uur tot half 4 's nachts ofzo, maar dat is geen 24 uur! :P


Wat voor kleur ogen heb je?
Groen met een klein beetje blauw-grijs erdoor heen!


Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik ben niet echt een cola drinker. En anders zou ik het verschil denk ik ook niet weten, haha!

En dat waren de 25 vragen.
Als jullie hem al hebben gedaan: Zeg het dan even, dan ga ik het bekijken!
Zo niet: Vul hem dan in bij de comments!

Veel liefs, Esmay

3 candy's:

Frauke zei

Leuk! :D Ik ga het niet doen wss :P

Anoniem zei

Leuk om te zien wie er achter deze website schuilt. Leuk hoor. Liefs, xxxx

Natasja zei

Erg leuk om te lezen =)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC