dinsdag 7 juni 2011

personal: photographs in and out my home

Image and video hosting by TinyPic
Het was afgelopen donderdag (Hemelvaart) natuurlijk super lekker weer. Zonnetje, bloemetjes, vogeltjes die fluiten én iedereen was vrij, en natuurlijk ik ook. Ik had mijn camera opgeladen en ik had zin om wat foto's te maken, en dat heb ik gedaan.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Ja, ik weet dat de laatste foto bewogen is, maar ik vond het gewoon leuk om die er bij te doen, dus vandaar!

Maken jullie ook wel 's foto's gewoon omdat je het leuk vind?

With love.

5 candy's:

Myrthe zei

Leuke foto's! Als ik net mijn camera heb opgeladen doe ik dat ook vaak hihi. x

Vanessa zei

Waauww jij kan mooie foto's maken :D. Lovee itt! Wat voor camera heb jij?


xxx

beautyforgirls zei

Prachtige foto's.
Liefs, xxx

Esmay (admin) zei

@ Vanessa: Ik gebruik gewoon een simpele, een Samsung ES15, een digitale camera!

Brecht zei

Ik vind de 3e foto erg mooi!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC