maandag 27 juni 2011

fashion: i thought i didn't fit

Image and video hosting by TinyPic
Ik was mijn kledingkast een beetje aan het doorzoeken of ik nog wat leuke items had om ergens mee te combineren. Omdat ik vrijwel heel vaak dezelfde items aan heb! Maar toen kwam ik opeens een broek tegen waarvan ik dacht dat 'ie te klein was. But I was wrong!
Image and video hosting by TinyPic
Maar hij past dus perfect, of nouja, ik moet er een riem omheen, maar dat moet ik eigenlijk bij al mijn broeken! Ik heb dus eigenlijk een 'nieuwe broek' voor niks, das toch altijd wel fijn toch? Ik heb hem namelijk al zo lang niet meer aangehad, ik wist niet meer dat ik hem had! Maar het blijft een mooie broek vind ik, ik ben er blij mee dat ik 'm gewoon pas.

De broek is trouwens van het merk Il Dolce. Volgens mij niet echt een heel goedkoop merk, maar dat weet ik niet heel zeker. Wat ik wel weet is dat ik deze broek vaker uit de kast haal!

With love.

4 candy's:

beautyforgirls zei

Il Dolce is een heel fijn merk. Leuke broek.
Liefs, xxx

Ann zei

grappig, dat je hem dan zomaar weer vind. ;) en het is een mooie broek (a)

Juliëtte zei

Dat zijn altijd leuke ontdekkingen toch? ;-)

Charlotte 2.0 zei

Altijd leuk als je daar achterkomt!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC