donderdag 2 juni 2011

fashion: white and green

Image and video hosting by TinyPic
Ik ging winkelen met een vriendin in Hardenberg, en toen had ik eventjes wat simpels aangetrokken, maar eigenlijk vond ik het nog best een geslaagde combinatie. Vandaar dat ik er even foto's van ging maken, en vandaag dus een outfit of the day met die foto's!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wit hemdje - Hema
Wit shirtje met kanten mouwtjes - H&M
Groene broek - H&M
Ballerina's - Bristol
Pantysokjes - ?

With love.

5 candy's:

beautyforgirls zei

Wat een leuke broek, een hele simpele en stoere outfit.
Liefs, xxx

Brecht zei

Ik vind hem erg geslaagd.

elise:Fashion,Accesiores and more. zei

ik vind die broek vet leuk!!!!!
En die stijl is egt jou!

Juudith zei

Oeee leuke outfit zegg!! die broek is echt toff

Myrthe zei

Superleuke outfit! Dat witte shirtje met kant heb ik ook. ;)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC