dinsdag 14 juni 2011

beauty: reminder - winactie

Zoals jullie misschien wel in de sidebar zien heb ik een winactie, die vandaag stopt. Jullie heb dus de tijd tot 23:59 vanavond! Dit is dus een kleine reminder van de winactie, want misschien heb je die blogpost gemist, en wil je toch graag meedoen!


Morgen trek ik dus de winnaar en laat jullie het weten!

With love.

3 candy's:

Elisa zei

Ik deed volgens mij al mee :)

Brecht zei

Ik deed ook al mee!

beautyforgirls zei

Volgens mij deed ik al mee, anders bij deze doe mee.
Liefs, xxx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC