donderdag 16 juni 2011

personal: i know for what i do this - no buy update

Na 2 weken weer 's tijd voor een kleine update met mijn no buy. Ik zit namelijk in het midden van de maand ongeveer, dus ik vond het tijd voor een update. Misschien omdat jullie er ook wel benieuwd naar zijn, want normaal koop ik elke week wel wat, maar nu dus niet. Ik heb een hele wishlist, maar op dit moment is er maar éen ding wat ik graag wil..

Het gaat trouwens best wel goed! Ik heb nog helemaal niks uitgegeven, en dat volgens mij vind mijn bankrekening en portomonnee wel fijn, een beetje rust. Ik had wel gelijk in de eerste week al van: Oh mijn god, dit moet ik hebben! Oh nee, dat kan niet. -.- En dat vond ik toen helemaal niet leuk, maar goed, het is nou eenmaal iets wat ik goed moet afronden!

Maar waar doe ik dit eigenlijk nu voor? Die no buy? Nou, eerst was het vooral om het koopgedrag van mij eventjes te stoppen, maar nu is het vooral voor iets anders...
Yeah, it's right. Ik ga namelijk volgende maand een laptop kopen. En waarom, hoor ik jullie denken. Nou, dat vertel ik wel als ik hem heb ofzo, want het is een lang verhaal!

Anyways, ik moet nog even volhouden én ik heb een doel, dus hopelijk komt het goed! En met jullie, die ook een no buy doen, hoe gaat het met jullie?

With love.

4 candy's:

Anoniem zei

Wat leuk dat het zo goed gaat!
Altijd fijn als je een doel hebt..
x

Elisa zei

Succes met de andere helft ;)

Brecht zei

Ik heb wel wat gekocht:(
3nagellakjes! :(
naja, ik vind ze wel heel mooi.
Veel succes verder!

beautyforgirls zei

Je gaat het halen. Komt wel goed.
Liefs, xxx


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC