dinsdag 17 juli 2012

SHOPLOG sale enzo

IMG_3798
Gisteren ging ik shoppen met een aantal bloggers: Shanna, Tim, Anna en Annemarijn. En dat was erg gezellig! Het weer was alleen niet zo cool bezig. In het begin wel. Lekker zonnetje, heerlijk terrasjes weer. Maar later: de hel brak uit. Regenen, niet te geloven! Maar anyways: leuk dagje met leuk geshopte dingetjes.


New Look loafers €19.99
IMG_3819
H&M hemdje (mannen afdeling) €9.95
IMG_3832
The Body Shop Vitamin E face mist €11.00
The Body Shop Soft Hands Kind Heart hand cream €3.00 (sale)
The Body Shop delipscious tinted lipbalm €2.00 (sale)
IMG_3853
Kruidvat Garnier BB cream Miracle Skin Perfector €7.99 (actie)

FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

41 candy's:

Rani zei

Ooh, die loafers zijn leuk! & ja, het weer is echt niet meer normaal! Het regent echt al 3 dagen aan een stuk. Niet fijn :(

Lifesplash zei

Leuke dingen! Ik weet niet wat ik met loafers heb, een liefde-haat relatie haha zo raar. De Vitamin E lijn is trouwens echt heel fijn! :D

Anoniem zei

Die loafers zijn tof!

Ann zei

Leuke aankopen !
x

Pixels By Emilia zei

Leuke loafers! En ik ben benieuwd naar die BB cream, heb je hem al uitgeprobeerd? X

Delphine zei

Leuke shoplog

Nieke zei

Schoentjes zijn super leuk! Zoek ook al een tijdje loafers.

Nina Josephine zei

Ben benieuwd naar die bb cream.

Annabel zei

Leuke dingetjes heb je geshopt! Helaas wel jammer van het weer :(

Ayla zei

Benieuwd hoe dat hemdje er in z'n geheel uit ziet. Leuke dingetjes!

Anne vdh zei

Pff die regen he:( Wat heb je een leuke dingen geshopt! Ben benieuwd naar het H&M hemdje!

Sara zei

Leuke aankopen zeg!

Simone zei

Wat leuk allemaal ^^

Anoniem zei

Leuke spulletjes!

Liefs.

Marije zei

Leuke spullen! Ik ben benieuwd wat jij van de BB cream vindt. Ik heb 'm ook en ben best enthousiast :-)

Sas zei

Leuke dingen heb je geshopt. BB cream wil ik zelf ook nog eens gaan uitproberen.

Maya zei

Die loafers zijn leuk :D. Ik moet ook maar eens langs de bodyshop gaan :D

Joyce zei

leuke dingetjes! & mag ik een niet heel slimme vraag stellen? Wat is face mist?!

xxtherese1 zei

hele leuke aankoopjes!

Amanda zei

Leuke spulletjes heb je geshopt!

Charlotte zei

Dat h&m hemdje is leuk!
x

Danique zei

Love de loafers en het hempje!

MIRTE zei

Leuke spulletjes!

Roos zei

Je hebt leuke spulletjes geshopt :)! Vind vooral de loafers erg leuk!

Iris. zei

Die BB cream is erg fijn, echt een aanrader! ik heb hem zelf ook en laat al een paar weken mijn foundation staan. Wel gebruik ik er een dagcreme onder... dat zit gewoon in mijn systeem op dat op te doen.

Denise zei

Leuke dingetjes heb je gekocht! :D Zelf heb ik ook de BB cream en ik vind hem heel fijn!

TuinWeelde zei

Leuke spulletjes heb je gekocht! :)

Kelly zei

Lovely loafers :)

ST zei

Leuke aankopen allemaal, vooral je loafers!

Esmay zei

Emilia: Nog niet geprobeerd! Dat ga ik snel doen en misschien een review? :D

Joyce: Een face mist gebruik je over je net gemake-upte gezichtje, zodat het niet zo poederig lijkt, maar heel natuurlijk! En deze verzorgd natuurlijk ook nog 'n beetje!

Sabine zei

Leuke spulletjes!!

superdivas zei

hele leuke spulletjes heb je gekocht!

Cynthiiaa zei

Woop, mannenswag! Ha, had ik laatst ook bij de Primark, zag iets hangen vond het echt amazing, totdat ik een man vreemd naar mij zag kijken. ¬¬ Leuke aankoopjes heb je weer gedaan girl. :)Wil wel een OOTD zien hoor!

jesuiscynthia zei

Leuke spulletjes! Je schrijft trouwens echt leuk :)

Lois zei

Leuke spullen! Het weer is echt prut ja..

Rikst zei

Leuke dingen heb je gekocht! Ik vind je loafers echt heel tof. Ik ben wel benieuwd over een review van de BBcream, i need one!

Juliette zei

O mijn god, die schoenen zijn echt super leuk!x

Petra zei

Wat een leuke spulletjes <3

Anoniem zei

Ik heb ook die BB Creme van Garnier maar dan niet voor de vette huid. Ik vind het echt geweldig, het voelt goed en ziet er super natuurlijk uit. ♥-Axelle

Jan zei

Oh ik denk dat ik maar eventjes naar The Body Shop moet gaan!

Gerrianne zei

The Body Shop wil ik heeen. Laatst was ik er ook met de grote sale, maar in Amersfoort. Helaas was mijn drammende broer mee, die niet meer wilde wachten. Heb ik het maar over geslagen, maar nu heb ik spijt. Had ik toch maar eigenwijs verder gekeken, want de lipbalm lijkt me very pretty! ^^


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC