zondag 22 juli 2012

PERSONAL guess who's turning 16?

IMG_4810
Er is er één jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben IK!


That's right folks, vandaag is mijn super sweet sixteen, en ik ga het lekker vieren!
Morgen weer leuke / interessante - hoop ik dan toch, hihi - posts online.

FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

48 candy's:

Marijne zei

Gefeliciteerd Esmay!

Cynthiiaa zei

WOAAAAAA! Gefeliciteerd en geniet van je heerlijke verjaardag. ^^

Tess zei

Gefeliciteerd! Haha, ik vind het echt grappig dat we op de zelfde dag jarig zijn! :D

Tineke zei

Gefeliciteerd! Geniet we van, voor je het weet ben je 17 ;)

Ann zei

Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van !
x

Lifesplash zei

GEFELICITEEEEEEEEEERD <3 haha geniet van je dagje sweetheart!

Sara zei

Oh wat leuk, gelukkige verjaardag! x

Unknown zei

Gefeliciteertdd!!!!!

Unknown zei

Gefeliciteeeerrrrdddd!!!!!

Femke zei

Gefeliciteerd meid! Fijne dag :)

Dina zei

Gefeliciteerd! Het mooie weer is al een begin voor een fijne dag!

PinkFairy zei

Wat heerlijk jong! Geniet ervan! Gefeliciteerd!!!

Anne vdh zei

GEFELICITEEEERD:D maak er een leuke dag van met veel leuke cadeautjes!!

Frauke zei

Gelukkige verjaardag! :)

Veere zei

Gefeliciteerd met je sweet 16! Maak er een leuke dag van & vooral genieten!

Ayla zei

Gefelicteerd! Geniet van de mooie dag!

Anoniem zei

Gelukkige verjaardag

Fashiontornado zei

Gefeliciteeerd!! Geniet van je dag x

Daniëlle Springer zei

Gefeliciteerd meid!

Gerrianne zei

Happy b'day to you, happy b'day to you, happy b'day to youuuu, in de wei staat een koe. *wink* Gefeliciteerd leuke Esmay & ondanks dat ik je om 00.00 al heb gefeliciteerd, wens ik je nu nog een prettige dag! :D

Nynke zei

Gefeliciteerd!

Lien zei

Jeej, happy b-day!!! :D

Rani zei

Gelukkige verjaardag, lieve Esmay! <3

Juudith zei

gefeliciteeeeeeeerd !!!

Britt zei

Van harte gefeliciteerd! Hoop dat het een fantastische dag is/was, met leuke mensen, lekker eten en de zon...
Liefs!

Diana zei

Gelukkige verjaardag meid!

bernadet. zei

Hiep hiep HOERA! :D *gefeliciteerd!*

Anoniem zei

HAPPY BIRTHDAY !

Dorien zei

GELUKKIGE VERJAARDAG! Geniet ervan ;) ! xxx

Annabel zei

Gefeliciteeeeerd! Geniet van je verjaardag :)

Anneloes zei

Happy Birthday Esmay!!

Lotte zei

Gefeliciteerd!!!!!

Anoniem zei

gefeliciteerd met je verjaardag

Mariel zei

Gefeliciteerd!! Fijne dag :)

Mariska zei

HAPPY B'DAYYY xoxoxo

Hanna zei

aah fijne verjaardag en maak er een leuke dag van! liefs.

Anoniem zei

nog eens gefeliciteerd! :)

Jorinde zei

Gefeliciteerd :-)

Amanda zei

Gefeliciteerd!

Marieke zei

Gefeliciteeerd :D Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Chiara zei

happy birthday !

Jolijn zei

Gefeliciteeeeerd !

FASHIONCONTAINER zei

Gefeliciteerd! :)

Denise zei

Nog gefeliciteerd! Hoop dat je een super leuke dag heb gehad :)

Jill zei

Een beetje laat maar: GEFELICITEERD!

Danice zei

Nog van harte gefeliciteerd =)

Nicole zei

Wel te laat, maar alsnog gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. ;)

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd (:


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC