dinsdag 24 juli 2012

FOOD on my birthday

IMG_4872
IMG_4854
IMG_4875
IMG_5201
IMG_5204
IMG_5242
IMG_5262
Sorry voor de overload aan lekkere foto's, ghihi. I just loooove food en het is zo lekker ( HA ) fotogeniek!
We hadden trouwens ook nog hapjes, maar daar heb ik helaas geen foto's van. :(

FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

34 candy's:

Daniëlle Springer zei

Omg, dat ziet er zo lekker uit!

Tineke zei

Lekker!

Ann zei

Ziet er lekker uit !
x

Jolijn zei

ohmygod zo lekker, ik krijg er zo´n honger van haha !

Lifesplash zei

IK HAAT JE. dit ziet er zoooo goed uit haha! :c

Liliane zei

Nom nom nom!

Six Feet From The Edge - Debbie zei

Oh help, dat ziet er heel erg lekker uit!

x

Fashiontornado zei

Jummiee!! Ziet er heerlijk uit

Sara zei

Oh lekker! :D

bernadet. zei

Oh lekker hoor, krijg er zelf ook honger van xd

Anoniem zei

Yummie, het ziet er heerlijk uit. :)

Joell zei

hmmm ziet er echt lekker uit! Ik krijg echt honger. :)

Miss Happinez zei

Wow...heerlijk! En nog gefeliciteerd:)

Nynke zei

Hmmm. Ziet er lekker uit zeg!

helena zei

Wauw dat ziet er zo lekker uit!!!

Ayla zei

Jammmm! Alles zelfgemaakt?

Petra zei

Nog eens een happy birthday!!!
En wat een mooie en lekkere dingen :D

ST zei

Oh yummy, wat ziet het er allemaal heerlijk uit!

Daphne zei

Ah, dat ziet er echt lekker uit! Vooral die taart en de laatste foto.

mirjam schuurkamp zei

ohohoh wat krijg ik hier nu een zin in!
Super lekker!

xxxx

Lali zei

Everything looks so delicious. *

Amanda zei

Ziet er echt zo lekker uit!

Cynthiiaa zei

Oh my god, wat is dat goddelijke iets op de derde foto?! Damn.. ik heb nu echt honger xD Mooie foto's ook, mijn moeder zei dat ze ook iets ging maken voor mijn zus haar birthday.. is pas in augustus, maar toch. Ik hield het niet meer.. was intens gelukkig. xD

Marjolein zei

Ahhhhhh zoveel lekkers! :D

Gerrianne zei

Thanks. Het is kwart voor 1 in de nacht, mijn verjaardag is net voorbij. Heb nog een beetje buikpijn van al het eten & klik ik nou net jou artikel aan. Dankje, dankje! Het ziet er namelijk echt heeeerlijk uit. Echt om te smikken! Oh, ik krijg weer honger hoor. Haha! :'D

Unknown zei

Ziet er heeerlijk uit! Was je verjaardag leuk?

XX

Anoniem zei

Hmmm dit diet er allemaal zoooo heerlijk uit!!

A Fashion Moment zei

Ziet er heerlijk uit!

BeautyLoves zei

Oh. My. God. Ziet er heerlijk uit allemaal! #kwijl

Annabel zei

Wat een heerlijke dingetjes! nom nom nom!

Kimberley zei

Oh dat ziet er lekker uit! Geen goed idee om met een nuchtere maag dit artikel te lezen ;-) Vooral die laatste, omg!

Marlissa zei

Wat lekker allemaal!!

Debbie zei

Ziet er allemaal lekker uit... foto 3 is dat iets met bladerdeeg? Wat zit erin en hoe heb je het gemaakt?

Juudith zei

Oeee jummie jummie jummiee!!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC