woensdag 25 juli 2012

PERSONAL what's in my bag

IMG_4548
IMG_4529
Ik neem mijn portemonnee overal mee naar toe. Soms misschien slecht wegens domme aankoopjes, maar het komt meestal toch echt wel van pas!

Met mijn mobiel heb ik een haat-liefde verhouding. Als ik er geen internet op heb is het haat en als ik dat wel heb is dat liefde. Gelukkig heb ik er bijna altijd internet op zitten! #socialmediaaddict

Eigenlijk zit er altijd een andere parfum in, soms ook wel meerdere. Want elke dag spuit ik een andere op en soms beland die ook weer in mijn tas. Nu zit er maar ééntje in.

Ook al is het weer van Nederland geen zomer te noemen, soms kan het zonnetje wel errrrug hard schijnen, dus dan heb ik mijn zonnebril bij de hand! Ik voel me wel altijd zo'n spion als ik deze op heb, don't ask me why!


Een spiegel lijkt me vrij duidelijk. Ik moet toch weten of mijn lipstickkie er nog goed op zit?!


Ik heb snel last van droge handen en nagelriemen, dus een fijne handcrème is een must voor mij. Het liefst ook geen enórme fles, daar word mijn tas zo zwaar van! Een tubetje is voor mij al genoeg. Hier kan ik wel even mee vooruit!


En dan last but definitely not least: lipstuff. Toevallig is het nu een lipstick, maar vaak genoeg is het ook een lipbalsem. Ik kan er gewoon niet tegen als ik helemaal niks op mijn lippen zit! Dan worden ze droog en krijg ik velletjes. Not so charming!


Dus. De inhoud van mijn tas. Niet zo speciaal, maar you asked for it! 


FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

28 candy's:

superdivas zei

leuk om te zien!
x

Jorinde zei

Leuk om te zien :-)

Anoniem zei

Zo ziet mijn tas er ook ongeveer uit haha, ik heb op dit moment ook zonnebrand bij me!

Frauke zei

Wow, jij neemt niet veel mee! Ik zeul echt zot veel mee in m'n tas, haha. Maar je hebt wel een très cute portefeuille <3 past daar veel in? Want ik heb ook een portefeuille die er hetzelfde model uitziet, alleen als ik er veel kleingeld in doe en een abbo probeer in te proppen, gaat 'ie al niet meer dicht :s

Anoniem zei

leuk om te zien, wat een mooie portemonnee!
liefs x

Jolijn zei

Leuk om te zien !

Ann zei

Leuk om te zien/lezen !
x

Keava en Hannah zei

leukee spulletjse! hele mooie portemonnee zeg

Littlefashiolista zei

je hebt echt een prachtige tas en super leuke portemonnee! dat geurtje heb ik ook!

Marjolein zei

Leuk om te zien, love the bag! :D

Simone zei

Leuke post ^^

Anouk zei

Leuk artikel vind ik dit altijd. Gelukkig ben ik niet de enige die een zonnebril in alle jaargetijden belangrijk vind. Leuk shirt heb je aan op de bovenste foto!

Kimberley (Sweetbeautylife) zei

Leuk om te zien wat je meestal meeneemt! :) Ik kan niet zonder mijn Iphone en mijn protomonnee gaat ook echt overal mee naar toe!

Unknown zei

Oh die parfum wil ik ook!

christian zei

leuke portemonee!
xo

christian

Dorien zei

Leuk om te zien! Maar het is toch logisch dat je je portemonnee overal mee naartoe neemt? Met je identiteitskaart etc...

Gerrianne zei

Echt de producten die je overal bijna mee naar toe neemt. Leuk te zien! Bij mij is het ook zo ongeveer, haha!

My Scrambled Style zei

Je portemonnee is leuk!

Xo

Amanda zei

Wat een mooie tas!

Cynthiiaa zei

Dabuck, ik fotografeerde gisteren mijn clutch inhoud! Damn girl, ik vind jouw tas echt netjes, mooie producten heb je bij je. :) Leuk om te zien, love de MAC lipstick of course!^^

Cassandra zei

Wat een leuke producten, je portemonnee is echt mooi :)
xoxo

Chelles Blog zei

Heel leuk om de inhoud van je tas te zien!

Lifesplash zei

Ah, wat voor portomenee is dat? Die is leeeeeeeuk! lovelove.

Annabel zei

leuk artikel! Ben echt weg van je portemonnee!

Sara zei

aah, wat een mooie tas! en die lippenstift is echt heel mooi!
lovee!

Daniëlle Springer zei

Leuk om te zien :)

Denise zei

Leuk artikel :) In mijn tas zit echt zoooo veel rotzooi altijd haha, wou dat mijne zo netjes / opgeruimd was als die van jou hihi

Resy zei

Leuk om te zien!


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC