vrijdag 27 juli 2012

BEAUTY make your skin clean

IMG_3586
En met clean bedoel ik: noooo make-up anymore! En hoe je dat doet? Simpel, met een goeie reiniger. Nu heb ik in de afgelopen maanden al de hele tijd producten gebruikt van Nivea Young, maar hey: sinds ik 16 ben moet ik natuurlijk aan de "oudere" lijn. ( Just kidding, fyi ). Dus ik probeerde een andere van Nivea. Ga ik back to young of ... niet?
IMG_5364
First of all: deze Refreshing Cleansing Mousse is fijn. Sowieso vind ik mousse's fijn, het is heel zacht en reinigt wel goed. De geur vind ik trouwens een mengeling van fris × alcohol. Don't ask me why! Maar nadat ik mijn gezicht hebt gereinigd voelt het wel schoon en niet droog of trekkerig.
Er is trouwens wel 'n probleem: hij is echt zo snel op! En ik gebruik hem dan niet eens mega vaak. Dat is dus wel een bummer, want qua gebruik × geld ben je toch vrij "duur" uit. 


Nice try van Nivea, maar ik denk dat toch dat ik voor andere producten uit hun lijn ga, want €6.49 voor een product wat het ongeveer twee maandjes uithoud vind ik in verhouding toch wat te duur. Dan ga ik toch maar terug naar mijn Nivea Visage Young gel reiniger die het langer volhoud!


FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

21 candy's:

Charlotte zei

Lijkt me inderdaad superfijn spul! ik heb zelf een facewash uit de glossybox, I love it!
leuk artikeltje!

xxxx

Charlotte zei

Lijkt me inderdaad superfijn! ik heb een facewash uit de glossybox en I love it!
leuk artikeltje!
xxxxxxx

Gerrianne zei

Dit lijkt me zo lekker schuimen, hé! Ik heb altijd al Nivea gebruikt, maar deze kende ik nog niet. Leuk om eens te zien! Twee maandjes gaat hij mee? Valt nog mee, maar in prijsverhouding.. Beetje jammer soms!

Anoniem zei

Wel vervelend dat die zo snel leeg is, voor die prijs kun je dan beter een ander product kopen die wat langer meegaat en misschien wel net zo fijn is!

Eline zei

Ik had nog nooit een mouse reiniger gezien; wat grappig!
Zelf gebruik ik vaak rozenwater; erg goedkoop en het werkt prima, misschien is dat een tip ;-)

Deborah zei

Lijkt me een fijne cleansing mousse!

Yasmina zei

hij is wel enorm fijn! Mja de prijs.. hmm TOCH NIET!

Wat if fyi? ik zat nogg met ... fack your imich* (schrijf je dat zo?) in mn hoofd haha!

Maar bon, X

Miss Happinez zei

Leuk artikel!

ST zei

Dit ziet er heel fijn uit!

Dorien zei

Jammer van de prijs, maar als het van budget afhangt ben je inderdaad beter af met producten uit de "Young" lijn! Ik gebruik wel meestal reinigingsmelk ed. van de gewone Nivea-lijn, maar ik heb wel het geluk dat mijn moeder die meestal financieert ;) !

Ann zei

Jammer dat hij zo snel opgaat
Zelf gebruik ik al heel lang de producten van nivea 'young' .. Bevalt goed
x

Esmay zei

Yasmina: haha, dat is het niet! fyi is for your information! En tmi is too much information! :)

Denise zei

Jammer dat hij zo snel opgaat, dan zou ik ook voor een andere gaan!

Yasmina zei

@Esmay, haha owkee, thnxx fyi ;)

XXX

Cynthiiaa zei

Woa, ik houd hiervan! De substantie dan, niet dat hij zo snel op is, dat is een echt méh. Ik had zo een gel van ze, met bolletjes, die was echt amazing.

Myrthe zei

Klinkt fijn! Ik vind de producten van Nivea altijd wel erg fijn, dus deze vast ook wel :) Wel jammer van de prijs, als je er inderdaad maar 2 maanden mee doet is het toch wat jammer!

Lifesplash zei

Mah, nivea is sowieso niet echt mijn maatje... 't maakt mij nuet 'beauty' maar ugly met een geïrriteerde rode huid. :(

Annabel zei

Ziet er heel fijn uit! :) Zelf gebruik ik ook nivea voor mijn gezicht!

Unknown zei

Ziet er fijn uit! Zelf gebruik ik L'oreall

Anoniem zei

Ik heb zelf een mousse reiniger van Kiko Milano, vind het superfijn!

Rachel Kromdijk zei

klinkt als een fijn product! liefs x


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC