donderdag 19 juli 2012

esprit.nl ( en wishlist )

EspritNL1
Ik hou van webshops. Lekker lui in je pyjama op de bank met een dekentje de meest glamorous kleding bestellen wat je lekker thuis aan kan passen - ben ik de enige die pashokjes háát? -!  Esprit Nederland is zo'n webshop. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er tot vandaag nog nooit op had gekeken. Ik wist niet eens dat ze een webshop hadden! Maar dat hebben ze dus wel and I like it.

En dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht bij Esprit. Want zeg nou zelf: wie denkt er bij Esprit niet aan oudere vrouwen? Ik althans wel. Maar er is ook veel leuks bij. Denk aan jurkjes - gotta love jurkjes - en super vette broeken met prints! Wel .. als je tegen mij had gezegd dat Esprit broeken met prints had, had ik je uitgelachen. But they have it all. Van broeken met prints tot simpele, effen shirtjes, je kunt het er allemaal halen.

Stiekem heb ik dus al lang een wishlist gemaakt met alles wat ik wil hebben. En ik kan je vertellen: dat is meer dan me lief is. Want eigenlijk kan dat helemaal niet uit, want ik ben ook maar een arm studentje met een simpel bijbaantje, maar hey: wie mooi wil zijn moet pijn lijden - pijn van een lege bankrekening, jawel -! En mijn wishlist bestaat dus uit het volgende:

Vastleggen in volledig scherm 18-7-2012 153608.bmp

Die broek is echt mijn lievelingetje uit mijn wishlist. Die moet ik écht hebben. En het maakt me niet uit hoe dat gebeurd, IKWILLEM. Maar ik vind dat rokje ook helemaal leuk. Die kun je chic dragen, maar ook heel schattig ... *ik droom al weg hoe ik dat rokje ga combineren*

Esprit heeft trouwens nog veel meer in de webshop, hoor. Zoals prachtige, zilveren horloges en leuke schoenen. Ze hebben er zelfs dingetjes voor in huis! Dus voor ieder wat wils, exactly what I like! Dus chop chop chop, niet meer op mijn blog neuzen: ga jezelf lekker verwennen op de webshop!

FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

9 candy's:

Liliane zei

Leuke wishlist, ik vind dat jurkje erg gaaf! :D

Shimmer-Pie zei

Dat tweede shirt is leuk!

Ik kopo eigenlijk nooit kleren bij esprit. Terwijl ze daar zeker wel leuke dingen hebben volgens mij!

Juudith zei

oee het 2e shirt is leuk zegg!

Hafsah. zei

erg leuke wishlist!
elkaar volgen via bloglovin' &GFC? xx

Gerrianne zei

Ik ben fan van de bikini's & bh's van Esprit, haha! Alleen kleding? No, wist ik ook niet hoor! Ziet er wel heel leuk uit & dan met name het rokje. Helaas pindakaas, maar ik ga niet kijken. Dan maak ik mezelf veel te lekker & er staat nog zoveel op mijn wish list. ^^ Kleding mag ik niet kopen, nja. Als ik een bankrekening had van eh - nouja, net zoals jou zegmaar. Niet zoals arme studentjes, hihi! :D

Catherine zei

ik ben al enkele jaren ingeschreven op de nieuwsbrief. Echt leuk! (die van België alleszins :-))

Ann zei

Oeh, die broek is inderdaad echt super leuk !
Esprit sprak me eigenlijk nooit echt aan.. Misschien moet ik nu maar is een kijkje nemen in hun webshop ;]
x

StyleByBo zei

Ik haat ook pashokjes, dus je bent heus niet de enige! Esprit heeft me nooi aangesproken, maar ik ga toch even kijken!

♥ Evelien ♥ zei

Leuke t-shirts! :D


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC