maandag 2 juli 2012

FOOD black 'n white

IMG_1741
Ik ben lost in the world of Oreo's. Ik had ze nog nooit gehad en ik zag ze liggen bij de Jumbo. Het enige wat ik dacht: kopen, nu. Had ik nóóit moeten doen, dat Oreo pakje kopen, want nu ben ik verslaafd. Ja, ik heb een snel gevoel voor verslaafdheid. 
IMG_1773
IMG_1780
En you know what? Oreo's zijn niet alleen lekker, ook nog 's fotogeniek. Maar eigenlijk is elk eten dat ... En dat het eigenlijk een gewoon chocolade koekje is met vanille créme ertussen vergeten we even. Eigenlijk vind ik het ook anders smaken dan echt het klassieke chocolade / vanille iets. En misschien heb ik gewoon andere smaakgenen, maar dat lijkt me niet.
Oh, en ik zag dat ze ook de witte variant hadden bij de Jumbo. Oh lord .. hou me tegen!!


Oreo "Classic" rol €1.05

FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

23 candy's:

MySuperSweetLife zei

Haha, Oreo`s zijn lekker!
Liefs

Yasmina zei

Welcome in my world ^^

Ambypure zei

Mooie foto's en lekker!!

Your Lifestyle Guide zei

Ik ben meer van hartig dan van zoet, maar Oreo's vind ik ook heeerlijk! ;)

Amanda zei

Zelf vind ik ze niet geweldig.. haha

Joyce zei

jum, oreo's!

Naomi zei

Hou op, ik krijg er weer zin in.... Niet zo goed op het moment dat je aan de lijn bent! Maar ooooh ze zijn zo lekker

Tessa: zei

Zo lekker!

Joyce zei

Heerlijk lekker!!!

Lifesplash zei

Waarom bekijk ik dit?! Ik krijg trek =( haha, unfair.

Bo zei

Ze zijn echt heeerlijk!

Didi zei

Love it! <3

Unknown zei

Looooove it!

Ayla zei

Je kan er ook hele lekkere zoete dingen mee maken, taart, toetjes, gebakjes, hmmm!

superdivas zei

heeerlijk!

Anoniem zei

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit oreo gehad, maar het lijkt me wel lekker :) x

Cynthiiaa zei

Oh my, dit is echt nommable! Helemaal in een milkshake variant. :)

Esmay zei

@ Cynthiiaa: Pardon? :o Wat, waar, prijs?

Sam zei

Die dingen zijn idd te verslavend. Had ze voor het eerst gegeten in Amerika en toen hadden we die nog niet in Nederland. Nou, dat was toen even afkicken :')

Sam

Sophie zei

Ooh, echt zó lekker! Echt heerlijk! <3

xxtherese1 zei

ze zijn inderdaad erg lekker! :)

zullen we elkaar volgen? :)

Jennifer zei

Ik vind ze ook niet naar de classic chocolade of vanille smaken. De witte variant is overigens echt heel erg lekker!

Anouk zei

Zijn leuke foto's geworden! Mijn hele familie is fan van dit koekje, maar zelf ben ik er niet zo van. GELUKKIG, anders zou het niet goed gaan;)


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC