woensdag 11 juli 2012

OUTFIT fashionable comfy

IMG_3106
Ik weet eigenlijk niet of je dit wel fashionable kunt noemen .. Maar ik hou gewoon van mijn super oversized trui! Zeker weten éen van mijn favoriete kledingstukken. Net als die bloemenbroek, da's liefde. En samen moet het dan toch wel een combinatie zijn om van te dromen? Ik weet niet wat jij er van vind, maar you know what? I DO like!
IMG_3102
IMG_3153
IMG_3188
IMG_3214
IMG_3229
IMG_3283
H&M oversized jumper // -- flowered pants // SIX minty ring // CLAIRE'S rosy ring // ACTION shoes 

FOLLOW : TWITTER // BLOGLOVIN // FACEBOOK // INSTAGRAM 

27 candy's:

Anoniem zei

Leuke outfit! Lekker vrolijk ook :D

Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei

Leuke broeeek!

Xoxo

Lifesplash zei

ik houuuuu van jou style haha.

Delphine zei

Wat een leuke broek!

Frauke zei

Niet mijn ding! Vind het een beetje too much :)

Ann zei

Super leuke outfit en mooie foto's !
x

Lisanneleeft zei

Ik houd van de bloemetjesbroek!

Tineke zei

Ik vind je trui leeuk!

Amy zei

Super leuk! :)

sisier zei

Het is net niet helemaal mijn ding maar ik vind het wel leuke kledingstukken. Je nagels zijn ook tof!

My Scrambled Style zei

Wat zijn je nagels tof! Ik hou zo van leopard print.

Anne vdh zei

Oversized truien zijn heeerlijk! Heb er ook een aan vandaag:P
Ik vind je trui geweldig en je broek ook, maar samen ben ik er iets minder fan van. Ik hou van simpele combinaties dus een rustigere broek of trui had ik bij beide leuker gevonden.
Maar die trui bij je haar staat trouwens ook prachtig! mooie kleurencombo zo op die onderste foto! je hebt echt supermooi haar!

xxtherese1 zei

je nagels zijn echt heel erg leuk en omg ik wil ook rood haar zoals jij hebt hihi

eyepolish.nl zei

Super mooie broek, en wat een leuke ringen heb je :)

Dorien zei

Wauw Esmay, ik vind je broek echt super leuk! Persoonlijk had ik er wel een andere top bijgedaan :-)

Nina Josephine zei

Mooie jumper!

Barbara zei

wat een leuke nageltjes! :-)

Malou zei

Heel erg leuk!
Ik ga je volgen via bloglovin :)

Cynthiiaa zei

Aaah, die broek is echt zo leuk!

Denise zei

Leuk =D

Anoniem zei

Je nagels zijn echt geweldig!

Ellemieke zei

Echt wel fashionable ;)
Die broek is echt super!
Liefs, Kiek.

Flo zei

Mooi haar en mooie nagels! En een leuke outfit natuurlijk. x

Anoniem zei

Wat een mooie outfit, ik hou echt van de combinatie bloemen en strepen!!

Jennifer zei

Je broek is echt super leuk!

Unknown zei

Die broek is echt leuk, en je nagels ook! :)

Gerrianne zei

Die combinatie. Eventjes wennen, maar oh dit staat je zo geweldig! :D


my sweet candy life is begonnen op 13 augustus 2010 als 'n blog die niet echt een catergorie had. en ... dat heeft de blog eigenlijk nog steeds niet. alles wat online komt is in ieder geval 100% esmay - dat ben ik -.
maar weetje, misschien moet je me maar gewoon volgen, dan word je wel op de hoogte gehouden, ghihi. ^-^

Follow my sweet candy life

mail

esmaydeolde@gmail.com
Mogelijk gemaakt door Blogger.

archief

GFC